اردبیل؛

بهره برداری از 66 طرح نیمه‌تمام در شهرک‌ها و نواحی صعتی استان اردبیل

۶۶ طرح نیمه تمام در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان اردبیل تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی نظری شیخ‌احمد، مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل در جلسه بررسی وضعیت طرح‌های شهرک صنعتی در اردبیل اظهار داشت: این شرکت در راستای تداوم اجرای طرح رونق و رفع موانع تولید ضمن حمایت از بخش تولید و صنعت با برنامه‌ریزی‌های کامل برای ایجاد اشتغال و رونق تولید در شهرکها و نواحی صنعتی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: بر این اساس با برنامه‌ریزی که در چارچوب اقتصاد مقاومتی برای امسال در نظر گرفته شده است 66 طرح نیمه‌تمام مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل بیان کرد: با فعال شدن این واحدهای نیمه‌تمام برای یک هزار و 56 نفر در استان اشتغال ایجاد خواهد شد که امیدواریم با اقدامات انجام یافته بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یافته و شاهد بهبود وضعیت موجود باشیم.

نظری شیخ‌احمد تصریح کرد: علاوه بر طرح‌های نیمه‌تمام که بر اساس برنامه‌های اقتصاد مقاومتی در نظر گرفته شده 36 فقره قرارداد جدید فعال خواهد شد که با فعالسازی این واحدها برای 126 نفر شغل ایجاد خواهد شد که این موضوع می‌تواند در راستای حل معضل بیکاری بسیار مثمرثمر باشد.

وی به حمایت همه‌جانبه از واحدهای صنعتی و تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی  اشاره کرده و گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی استان با برگزاری جلسات طرح رونق و رفع موانع تولید و دعوت از واحدهای صنعتی که با موانع تولید روبرو هستند سعی بر حل مشکلات آنان را دارد.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل تصریح کرد: معرفی واحدهای صنعتی و تولیدی به بانک‌ها برای دریافت تسهیلات و در صورت لزوم معرفی به صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری برای حل مشکلات وثیقه بانکی از اهم اقدامات حمایتی این شرکت برای رفع مشکل مالی واحدهای صنعتی در سال گذشته بود.

 

انتهای پیام/ع

طرح های نیمه‌تمام در شهرک‌ها و نواحی صعتی اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.