مهاجم لاتزیو، تازه ترین رقیب انصاری فرد

تیم فوتبال المپیاکوس در آستانه خرید مهاجم صرب تیم لاتزیو قرار دارد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،تیم المپیاکوس که کریم انصاری فرد مهاجم ملی پوش کشورمان را در اختیار دارد،در آستانه جذب فیلیپ جورجویچ مهاجم صرب لاتزیو قرار دارد.

بنسیک هاسی سرمربی المپیاکوس از خط حمله تیمش راضی نیست و تصمیم دارد پیش از پایان فصل نقل و انتقالات تابستانی با خرید مهاجمان با کیفیت ،این نقیصه را بر طرف کند.
هاسی که روز گذشته به طور رسمی امانوئل امنیکه مهاجم نیجریه ای فنرباغچه را با 2.5 میلیون یورو به خدمت گرفت،اکنون در آستانه امضای قرارداد با جورجویچ قرار دارد.


به گزارش سایت رادیو ورزش یونان،سران المپیاکوس روز چهارشنبه با مدیر برنامه های این مهاجم 29 ساله گفتگو کردند و امروز پرونده انتقال این مهاجم صرب نهایی می شود و انتظار می رود او روز شنبه برای امضای قرارداد وارد یونان شود.


جورجویچ که کار خود را با ستاره سرخ بلگراد شروع کرد سال 2008 به نانت پیوست و تا سال 2014 برای این تیم 151 بازی انجام داد و 59 گل به ثمر رساند.
وی سپس سال 2014 راهی لاتزیو شد و در 67 بازی برای این تیم 11 گل زده است.
این بازیکن 14 بازی ملی و 4 گل ملی در کارنامه دارد.


با توجه به حضور مهاجمان جدید در اردوی المپیاکوس ، کریم انصاری فرد برای قرار گرفتن در ترکیب این تیم کار سختی در پی خواهد داشت و به نوشته یک سایت یونانی ممکن است این تیم را ترک کند تا در سال جام جهانی تیم ملی را از دست ندهد.


انتهای پیام/

رقیب دیگری برای انصاری فرد از راه رسید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار