اردبیل؛

اعزام 795 زائر از استان اردبیل به سرزمین وحی

مدیرکل فرودگاههای استان اردبیل گفت : 795 زائر از استان ماه آینده از طریق پروازهای مستقیم از فرودگاه اردبیل عازم سفر معنوی حج تمتع در سرزمین وحی می شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فخرالدین هاشمی، مدیرکل فرودگاههای استان اردبیل افزود: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده پروازهای حجاج اردبیلی به سرزمین وحی احتمالا در روزهای 9 ، 10 و 11 مرداد ماه از فرودگاه اردبیل انجام خواهد شد .

وی بیان کرد: همچنین پیش بینی شده است که بازگشت حجاج نیز در روزهای 15 و 16 شهریور ماه به این فرودگاه انجام شود.

مدیرکل فرودگاههای استان اردبیل درباره پرواز های خارجی فرودگاه اردبیل گفت: هم اکنون پروازهای خارجی از اردبیل به سرزمین وحی و عتبات عالیات انجام می شود ، ضمن اینکه پارسال نیز پروازهای اردبیل - استانبول دایر بود.

هاشمی اضافه کرد: فرودگاه اردبیل دارای امکانات و زیرساخت های لازم برای برقراری هر پرواز خارجی و یا داخلی است و به شرکت های هواپیمایی خدمات لازم را در هر ساعت از شبانه روز ارائه می کند.

وی اضافه کرد: برقراری چندین پرواز داخلی از جمله در مسیر تهران - رشت - اردبیل و نیز پرواز به مقصد باکو پایتخت جمهوری آذربایجان نیز در برنامه فرودگاه اردبیل است و رایزینی ها برای برقراری خطوط پروازی جدید در مسیرهای مختلف جریان دارد.

 

انتهای پیام/ح

اعزام زائران اردبیلی از فرودگاه اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.