تفویض 30 درصد بودجه عمرانی کشور به استانداران

لاریجانی در سفر به گیلان در فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت گفت : 30 درصد بودجه عمرانی کشور در اختیار استانداران قرار می گیرد.

تفویض 30 درصد بودجه عمرانی کشور به استانداران به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی در سفر یک روزه به گیلان صبح امروز گفت : بر اساس توجه به توسعه استان ها در برنامه ششم توسعه30 درصد بودجه عمرانی کشور به استانداران تفویض شده است تا بر اساس مصوبات شورای اداری استان شان آن را توزیع و مصرف کنند.

وی با اشاره به اینکه گیلان ظرفیت های خوبی در بخش های کشاورزی و صنعت دارد و باید به این بخش ها توجه جدی شود افزود : مجلس به زودی در زمینه اختصاص بودجه برای بهبود گردش اقتصادی روستاها تصمیم گیری هایی خواهد کرد.

لاریجانی با اشاره به تحریم های جدید آمریکا و اراده مجلس برای مقابله با آنها افزود : مجلس شورای اسلامی به زودی در طرحی ، نحوه مقابله با تحریم های جدید آمریکا را که وجوه مختلفی دارد ، بررسی خواهد کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین به حمایت های آشکار آمریکا از تروریست های داعش گفت : اقرار وزیرامور خارجه اسبق آمریکا به حمایت های این کشور از داعش و حکومت های دیکتاتور بر کسی پوشیده نبوده و نیست.

لاریجانی تصریح کرد : ما بارها شاهد رفتار خلاف حقوق بشر آمریکائیان در منطقه به ویژه افغانستان و عراق بوده ایم و در مقابل این گونه رفتارهای ناهنجار و ماجراجویانه آمریکا برخوردی جدی خواهیم کرد.

 

انتهای پیام/ق

 

سفر یک روزه علی لاریجانی به گیلان

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.