ساری،

راهیابی ۳۰۰ پاسخنامه مسابقه کتابخوانی خط امام (ره) به مرحله قرعه کشی

۳۰۰ پاسخنامه مسابقه کتابخوانی خط امام (ره) که به همت کتابخانه تخصصی حوزه هنری مازندران برگزار شد، به مرحله قرعه کشی راه یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، آذر رمضانی ملکشاه مسئول کتابخانه تخصصی حوزه هنری مازندران گفت: مسابقه کتابخوانی خط امام (ره) که با انگیزه گرامی داشت یاد و راه امام و با ارجاع به کتاب خط امام و وصیت سیاسی الهی حضرت امام خمینی (ره) طراحی شد، پس از فراخوان، با استقبال پرشوری از سوی مخاطبان قرار گرفت، به طوری که بیش از ۳۵۰ پاسخ نامه به کتابخانه حوزه هنری استان ارسال و پس از تصحیح ۳۰۰ پاسخنامه وارد مرحله قرعه کشی شد.

وی افزود: مسابقه‌ی کتابخوانی خط امام (ره) اگر چه در مازندران برگزار شده بود، اما با قرار گرفتن پرسشنامه در پایگاه اطلاع رسانی این مرکز تعداد زیادی از علاقمندان از ۱۱ استان دیگر نیز اقدام به ارسال پاسخنامه کردند و به همین جهت کتابخانه تخصصی حوزه هنری استان، برای احترام به اقدام این فرهنگ دوستان، آنان را در جمع شرکت کنندگان قرار داد.

به زودی اسامی برگزیدگان مسابقه کتاب خوانی خط امام (ره) جهت اعطای جایزه نقدی و بسته فرهنگی اعلام و از طریق پایگاه اطلاع رسانی حوزه هنری مازندران در معرض دید همگان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/ع

 

استقبال از مسابقه کتابخوانی حوزه هنری مازندران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.