اهواز؛

ساخت دومین پایگاه امداد جاده ای هندیجان نیازمند زمین

رئیس جمعیت هلال احمر هندیجان بر لزوم اختصاص زمین به منظور ساخت دومین پایگاه امداد جاده ای در این شهرستان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عاشور قنواتی، رئیس جمعیت هلال احمر هندیجان با تاکید بر لزوم تخصیص زمین از سوی منابع طبیعی برای ساخت دومین پایگاه امداد جاده ای هندیجان اظهار کرد: ساخت این پایگاه با توجه به حجم بالای تردد در محورهای مواصلاتی این شهرستان ضروری می باشد.

 

وی با بیان اینکه محور هندیجان – ماهشهر نیازمند استقرار یک پایگاه ثابت امداد جاده ای هلال احمر است افزود: ولی این امر تاکنون به دلیل عدم تخصیص زمین از سوی منابع طبیعی محقق نشده است.

 

قنواتی اذعان داشت: در حال حاضر تنها محور هندیجان – دیلم توسط پایگاه امداد جاده ای بوطاهری تحت پوشش جمعیت هلال احمر است و احداث یک پایگاه دیگر در مسیر هندیجان – ماهشهر با توجه به حجم بالای تردد و حوادثی که در این مسیر رخ می دهند ضروری است.

 

رئیس جمعیت هلال احمر هندیجان بهترین مکان برای احداث دومین پایگاه امدادی هندیجان بین پل غرگانه و کانال آبیاری زهکشی در محور هندیجان - ماهشهر دانست و بیان کرد: احداث این پایگاه نیازمند 2 هزار 500 متر مربع زمین می باشد و آمادگی داریم پس از تعیین و واگذاری زمین از سوی منابع طبیعی اقدام به ساخت آن کنیم.

 

وی افزود: هلال احمر در صورت لزوم و هنگام وقوع حوادث جاده ای باید در کنار اورژانس اقدام به رهاسازی سرنشینان خودروها کند و باید در این محور با توجه به بعد مسافت حضور داشته باشد، ولی تا کنون به رغم پیگیری های مکرر اقدامی در خصوص تخصیص زمین صورت نگرفته است.

 

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۷:۲۱ ۱۵ تير ۱۳۹۶
زودتر رسیدگی کنید