شهرداری تهران در هفته ای که گذشت؛

از جشنواره دایره خلاق فرصت ریسک کردن را به جوانان می دهد تا باغ کتاب یک اتفاق بزرگ فرهنگی در شهر و کشور است

مهم ترین اخبار شهرداری تهران را با یک کلیک مشاهده کنید.

از جشنواره دایره خلاق فرصت ریسک کردن را به جوانان می دهد تا باغ کتاب یک اتفاق بزرگ فرهنگی در شهر و کشور استبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛شهرداری تهران در هفته ای که گذشت شاهد رویدادهایی بود که در ادامه به آن پرداخته می شود.

*باغ کتاب یک اتفاق بزرگ فرهنگی در شهر و کشور است

محمدباقر قالیباف شهردار تهران گفت: افتتاح باغ کتاب یک اتفاق بزرگ فرهنگی در شهر و کشور است تا فرزندان‌ ما بتوانند از این فرصت فرهنگی و علمی به خوبی استفاده کنند.

 

*گره‌های کور شهر تهران با روحیه‌ پرکار فعلی مرتفع شود

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مسایل گوناگون شهر تهران همچنان باید با روحیه شاداب و پرکار فعلی دنبال شود تا گره‌های کور شهر مرتفع شود.

وی با بیان اینکه قالیباف شهردار تهران اعلام کرده که به روزهای پایانی کار خود نزدیک می‌شود، افزود: امیدوارم که ایشان هرجا که هستند سرزنده و فعال کار کنند و از وجود وی در نظام جمهوری اسلامی به خوبی استفاده شود، چرا که در دوران دفاع مقدس زحمات زیادی کشیدند و همچنین پس از دفاع مقدس نیز با تلاش‌های به هنگام، سنجیده و با روحیه مدیریتی خلاق کارهای زیادی انجام دادند.

*قلم و اندیشه ما را موفق به دفاع از کشور کرد

غلامعلی حداد عادل رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی ایران گفت: سرنوشت صنعت نشر ایران در خطر است و یکی از دلایل آن وضعیت اقتصادی خانواده‌هاست.

وی با بیان اینکه با افزایش سرانه‌های فرهنگی می توانیم گام های مهمی برای توسعه فرهنگ برداریم، افزود: با افزایش سرانه‌های فرهنگی می‌توانیم به گردشگرانی که برای دیدن مکان های مختلف به این شهر می آیند در کنار موزه دفاع مقدس، باغ کتاب تهران را نشان بدهیم و بگوییم قلم و اندیشه ما را موفق به دفاع از کشور کرد.

*پیش بینی برگزاری جشنواره دایره خلاق در سطح بین المللی

عیسی علیزاده مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران گفت: برای استفاده از ایده های جوانان در سطوح جهانی می توانیم این جشنواره را در سطح بین المللی برگزار کنیم.

 

*جشنواره دایره خلاق فرصت ریسک کردن را به جوانان می دهد

سید محمد جواد شوشتری مشاور و مدیرکل دفتر شهردار تهران گفت: جشنواره هایی از جنس دایره خلاق می تواند فرصت ریسک کردن و نمایش توانمندی برای جوانان را فراهم کند.

 انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار