گجتی جدید برای ردیابی ماشین‌ها در تعقیب و گریز پلیس +فیلم

گجت مذکور با شناسایی موقعیت و ارسال مختصات آن برای پلیس در مدت زمانی کوتاه، کار تعقیب متهمان را برای مأموران بسیار راحت می‌کند.

گجتی جدید برای ردیابی ماشین‌ها در تعقیب و گریز پلیس +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فناوری‌های جدید کار نیروهای پلیس را هم تا حد زیادی راحت‌تر کرده است. انواع ابزار پیشرفته با فناوری‌های نوین که در بخش‌های مختلف به کمک این قشر می‌آید؛ از جمله آنها گجتی است که در اینجا معرفی خواهد شد.

گجت مذکور وسیله بسیار کوچکی است که در عملیات تعقیب و گریز به کار می‌آید؛ به این ترتیب که پلیس هنگام تعقیب خودروی متخلف، این گجت را به سمت آن پرتاب می‌کند. برای اطمینان از اصابت ردیاب به خودروی در حال فرار از یک  پرتاب‌گر مجهز به GPS استفاده می‌شود. جعبه‌ای که در ویدئو گجت از آن پرتاب می‌شود نیز برای هدفگیری دقیق کاربرد دارد.

پس از پرتاب و اصابت به پشت خودروی متخلف، گجت مذکور با بهره‌گیری از فناوری GPS و  GSM در مدت زمان بسیار کوتاهی مختصات دقیق را برای پلیس ارسال می‌کند. به وسیله این گجت نیروهای پلیس وقت و هزینه بسیار کمتری برای تعقیب و شناسایی متهمان صرف می‌کنند.

 

/انتهای پیام 

گجتی برای تعقیب و گریز سریع متهمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار