ترابی: قصد دارم با حضور در جام جهانی دینم را به سایپا ادا کنم/دایی به جوانان انگیزه می دهد

هافبک ملی پوش تیم فوتبال سایپا تهران گفت: قصد دارم با درخشش در لیگ هفدهم و حضور در جام جهانی، دینم را به سایپا ادا کنم.

مهدی ترابی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ،   درمورد تمرینات آماده سازی تیم سایپا بیان کرد: تمرینات سایپا حدود 20 روز است که شروع شده و من و محمدرضا اخباری هم به دلیل حضور در تیم ملی از اواخر اردوی اردبیل در تمرینات تیممان شرکت کردیم.

وی افزود: علی دایی جوان گرایی خوبی در سایپا انجام داده و تمام بازیکنان انگیزه بالایی دارند. امیدواریم به اهداف مدنظرمان در لیگ برتر دست یابیم.

ترابی درباره تمایل خود به بازی کردن در تیم های اروپایی در سال منتهی به جام جهانی گفت: بدون شک امسال مهم ترین سال فوتبالی من و سایر ملی پوشان است و تمام نفرات قصد دارند به گونه ای خود را در تیمهایشان نشان بدهند که در نهایت با تیم ملی به جام جهانی بروند. امید زیادی دارم با درخشش در سایپا راهی رقابت های روسیه شوم و دینم را به این تیم ادا کنم.

وی ادامه داد: انشالله پس از جام جهانی از سایپا جدا می شوم. 2 سال دیگر با این تیم قرارداد دارم و درصورتی که توانایی هایم را اثبات کنم، می توانم موافقت مسئولان باشگاه سایپا را برای حضور در تیمی دیگر جلب کنم. خودم تمایل زیادی دارم که پس از اتمام رقابت های جام جهانی به فوتبال اروپا بروم اما باید دید خدا چه می خواهد.

هافبک ملی پوش تیم سایپا درباره تاثیر حضور علی دایی در این تیم گفت: مطمئنا حضور علی دایی انگیزه زیادی به جوانان و خودم می دهد تا با تمام توان به میدان رویم و بتوانیم نتایج خوبی در لیگ هفدهم کسب کنیم.

انتهای پیام/

ترابی: قصد حضور در فوتبال اروپا را دارم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار