شیراز؛

توقیف ۲۱۸ راس احشام قاچاق/ کالا‌های قاچاق میلیاردی به مقصد نرسید

خبر‌های پلیس فارس در روز چهارشنبه ۱۴ تیرماه را در این بسته خبری مشاهده کنید.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ محمد اسلامی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان رستم گفت: در ادامه طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران انتظامی این شهرستان هنگام کنترل محور‌های مواصلاتی، یک دستگاه تریلر حامل احشام قاچاق را شناسایی و توقیف کردند.

وی با اشاره به توقیف ۲۱۸ راس احشام قاچاق از این تریلر، افزود: این احشام بدون هر گونه مجوز قانونی و بهداشتی بوده و سودجویان قصد داشتند آن را وارد شهرستان رستم کنند که با هوشیاری ماموران در اقدام خود ناکام ماندند.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان رستم ارزش ریالی این محموله قاچاق کشف شده را یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال دانست و ادامه داد: در این خصوص یک نفر متهم دستگیر و به همراه خودرو و احشام کشف شده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی تحویل داده شد.

کالا‌های قاچاق میلیاردی به مقصد نرسید


فرمانده نیروی انتظامی داراب از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۸۹۰ میلیون ریال در آن شهرستان خبر داد.
سرهنگ فرج رستمی فرمانده نیروی انتظامی داراب گفت: ماموران انتظامی شهرستان داراب در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با تلاش شبانه روزی و پایش خودرو‌های عبوری در محور بندر عباس - شیراز، ۶ دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق را شناسایی و توقیف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو‌ها ماموران موفق شدند ۶۶ عدد باطری، ۵ هزار و ۴ ثوب لباس، ۸ هزار کیلوگرم گیاه دارویی و ۳ میلیون و ۴۲۸ هزار و ۶۰۰ نخ سیگار قاچاق کشف کردند.

وی با بیان اینکه ارزش کالا‌های کشف شده بنا به نظر کارشناسان ۲ میلیارد و ۸۹۰ میلون ریال برآورد شده است، اظهار کرد: در این راستا تعداد ۶ دستگاه خودرو توقیف و ۶ نفر متهم نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/ن

خبرهای نیروی انتظامی استان فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.