ابوبکر البغدادی چند همسر و فرزند داشت؟/جنایت مسلحانه به خاطرعکس یک دختر/دسیسه شوم نامادری برای شوهر و پسرخوانده/جریمه تأخیر در تمدید گواهینامه رانندگی چقدر است؟

در این بسته خبری، گلچینی از پربازدیدترین اخبار گروه وبگردی را مشاهده می‌کنید.

در این بسته خبری میتوانید گلچینی از پربازدیدترین و جذاب ترین اخبار گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان را مشاهده کنید.

 

احمد متوسلیان؛ "نخبه نظامی ایران" با کارنامه درخشان نبردهای کلاسیک و چریکی
از احمد متوسلیان با فرماندهی عملیات‌های مختلف موفق بسیاری در غرب و جنوب غرب کشور، به یک نخبه نظامی یاد می‌شود، فرماندهی که حالا سال‌هاست که خبری از او نیست.

 

امیر قطر مدعی است که اجدادش شیعه بودند/ امیر قطر چندین بار درخواست ملاقات با رهبر انقلاب را داشت/ ماجرای گردن زدن شهروند یزدی در عربستان چیست؟
امیر فعلی قطر گفته بود که ما از قبیله بنی تمیم هستیم که این‌ها شیعه عراقی بوده‌اند و وقتی اجداد ما رفته‌اند به نجد عربستان، وهابی برگشته‌اند.

 

 توسعه نیافته ترین کشورهای جهان! +عکس
در این جهان پیشرفته همچنان کشورهایی وجود دارند که مساله اصلی شهروندان آن تامین غذا و زنده ماندن در جدال با گرسنگی است.

 

نکاتی مهم برای داوطلبان کنکور ۹۶
مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به برگزاری کنکور ۹۶ در روزهای پنج‌شنبه و جمعه هفته جاری اطلاعاتی را در خصوص طراحی سوالات، مدت زمان پاسخگویی و آمار داوطلبان هر یک از گروه‌های آزمایشی ارائه کرد.

 

شیره تریاک تجویز همسایه برای کودک ۳ ماهه! +عکس
مادر دستانش از اعتیاد می لرزد،گریه می‌کند و فریاد می‌کشد: اشتباه کرده‌ام و کودکم را دوست دارم؛اما دیگر دیر شده است.نازنین سه ماهه تا نزدیکی مرگ رفته و سردی آن را با جثه نحیفش لمس کرده است.

 

جریمه تأخیر در تمدید گواهینامه رانندگی چقدر است؟
خیلی از رانندگان بدون توجه به تاریخ پایان اعتبار گواهینامه خود اقدام به رانندگی می‌کنند حال آنکه در صورت عدم تمدید گواهینامه باید جریمه بپردازند.

 

می‌پرسند: «سوخته‌ای؟» می‌گویم: «نه، جوشیده‌ام»!
«بیماری نادر «فرزاد» و «دلشاد» با یک عالمه درد و ناراحتی، هزینه‌های کمرشکنی را نیز به خانواده تنگدست آنان تحمیل می‌کند اما با این حال فرزاد همچنان لبخند بر لب دارد و پر از امید به زندگی است.»

 

چرا آمریکا به هواپیمای مسافربری ایران حمله کرد؟
فرمانده ناو «سایدز» که در اجرای عملیات تهاجم به پرواز شماره ۶۵۵ دست داشت گفت: «براساس دستور، راجرز یک تهاجم را سامان داده که چند هفته قبل از آن برنامه‌ریزی شده بود تا ایرانیان مجبور به عقب نشینی شوند.

 

دستی که نمک خورد و نمکدان شکست
مهاجم جوان پرسپولیس که نتوانست درخواست این باشگاه را برای پرداخت مبلغ رضایتنامه اجرا کند، بر خلاف تعهدش در تمرین‌ها شرکت نکرد و همراه تیم هم به اردو نرفت.

 

کُردها باید 3 بار در هفته شنا کنند!
ریحانی به مشکل مادرزادی تنگی کانال ستون فقرات در نژاد کُرد اشاره کرد و گفت: برای جلوگیری از بروز عوارض ناشی از این تنگی کانال، مردمان نژاد کُرد باید حداقل سه بار در هفته شنا کنند.

 

دسیسه شوم نامادری برای شوهر و پسرخوانده
پسر نوجوانی که با همدستی نامادری‌اش پدر خود را پس از مسموم کردن به قتل رسانده بود، صبح دیروز به همراه همدست‌اش در دادگاه کیفری تهران محاکمه شد.

 

جنایت مسلحانه به خاطرعکس یک دختر
دقایق اولیه بامداد ششم اردیبهشت، ماموران کلانتری خلق آباد در تماس با قاضی ویژه قتل عمد، وی را در جریان مرگ مردی قرار دادند که در نزاعی مسلحانه به قتل رسیده بود.

 

ماجرای عجیب نجات کودک۱.۵ ساله توسط پلیس فداکار
پلیس فداکار وقتی متوجه شد کودک قمی به علت خوردن شامپو در حال خفه شدن است با وجود تصادف او را به بیمارستان رسانده و به کودک ۱.۵ ساله زندگی دوباره بخشید.

 

خاص‌ترین دروازه‌بان جهان چه کسی بود؟
دروازه‌بان پیشین تیم ملی کلمبیا به خاطر حرکت عقربی شکلش منحصر به فرد بود.

 

8مورد عجیب و جالب از بدن که در مورد آن بی اطلاعیم
بدن انسان اسرار بسیاری در درون خود نهفته دارد که علی رغم پیشرفت روز افزون و فوق العاده دانش بشری در حوزه پزشکی هنوز هم بخشی از قسمت های بدن و کارآیی آن ها ناشناخته باقی مانده است.

 

بلایی که دوپینگ بر سر بدن می آورد
همه ساله ورزشکاران زیادی در جهان به دلیل استفاده از داروهای نیروزا با محرومیت مواجه می‌شوند و افتخاراتشان زیر سؤال می‌رود.

  

ابوبکر البغدادی چند همسر و فرزند داشت؟
برخی رسانه‌ها از مسایلی غیرعلنی درباره همسران سرکرده گروه تروریستی داعش منتشر کرده‌اند.

 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۷ ۱۵ تير ۱۳۹۶
نمدونم چرا ولی بعضی وقتا فکر می کنم yjc پرسپولیسیه.
آخرین اخبار