سردار رستگار در یادمان حاج احمد متوسلیان:

سبک مدیریتی احمد متوسلیان می‌تواند راهگشای بسیاری از مشکلات موجود باشد

دبیر همایش یادمان احمد متوسلیان گفت: احمد سبکی مدیریتی به جای گذاشت که می‌تواند راه‌گشای مشکلات موجود باشد.

سبک مدیریتی احمد متوسلیان می‌تواند راهگشای بسیاری از مشکلات موجود باشدبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، سردار رستگار دبیر همایش یادمان جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان عصر امروز در همایشی که به همین مناسبت برگزار شد گفت: حاج احمد متوسلیان در عملیات فتح المبین توانست چند ده کیلومتر به عمق دشمن نفوذ کند و قبل از اینکه دشمن آتش بگشاید، آتش دشمن را در اختیار بگیرد.

سردار رستگار با بیان اینکه حاج احمد بر اساس اعتقاد راسخ خود به جهاد و مبارزه با دشمنان پرداخت بیان داشت: او در راه جهاد هیچ مانعی را در راه خود نمی‌دید و همه موانع را با اخلاص خود رفع می‌کرد.

دبیر همایش یادمان جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان تصریح کرد: او یک سبک مدیریتی از خود به ارمغان گذاشت که می‌تواند راه‌گشای بسیاری از مشکلات موجود باشد. 

رستگار در تصریح تفاوت مدیریت حاج احمد با سایر مدیران اظهار کرد:‌ حاج احمد متوسلیان محور تلاش خود را بر اساس ایثار، ولایتمداری و اعتقاد به تعالی انسان‌ها و دشمن شناسی در حد وافر قرار می‌داد که می‌توانست بر دشمنان غلبه کند.

 وی با بیان اینکه حاج احمد از نیروهایی بود که بعد از پیروزی انقلاب بلافاصله به صورت داوطلب به غرب کشور رفت تاکید کرد: وی پایبند به ارزش‌های انقلاب بود و احساس مسئولیت را یک لحظه از خود دور نمی‌دید و نمونه مستندی برای فرماندهی کارآمد بود.

وی خاطر نشان کرد:‌ بر خلاف آنچه که شایع است حاج احمد متوسلیان اخلاقی تند نداشت بلکه مردی استوار بود که هر آنچه را تکلیف می‌دانست و به انجام آن اصرار می‌کرد.

دبیر همایش یادمان حاج احمد متوسلیان یکی دیگر از ویژگی‌های این شهید بزرگوار را ساختن انسان‌ها و افزایش ظرفیت مدیران تحت کنترلش برشمرد و گفت:‌ همین ویژگی‌های خاص حاج احمد متوسلیان بود که توانست سبب موفقیت او در حوزه‌های مختلف شود.

انتهای پیام /

متوسلیات چیزی را که تکلیف می‌دانست انجامش اصرار می‌کرد

برچسب ها: متوسلیان ، انسان ، مدیریت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار