حائری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

"غرب" برای اخلال در نظام ایران شکست تلخی خورده است

یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت:کشور‌های غربی در ایجاد اخلال در نظام جمهوری اسلامی هربار تلخ‌تر از قبل طعم شکست را چشیده اند.

محمد حائری فعال سیاسی اصلاح طلب در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛درباره برگزاری اجلاس منافقین در فرانسه اظهار داشت:این اقدام مجاهدین خلق به سرکردگی فرانسه و آمریکا اقدام کوری است که در راستای براندازی نظام جمهوری اسلامی در نظر گرفته شده است اما آنها خلاف جهت آب شنا میکنند به این دلیل که ملت ایران راه خود را انتخاب کرده و به سمت هدف نهایی خود که اقتدار و انسجام هرچه بیشتر نظام است حرکت میکنند.

وی افزود:کشورهای غربی در طی 39سالی که از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد هربار از دست آویزهای بی ارزش برای ایجاد اخلال در نظام جمهوری اسلامی استفاده کرده اند اما هربار تلخ تر از قبل طعم شکست را چشیده اند.

حائری بیان داشت:اذهان عمومی و جامعه جهانی این حمایت فرانسه و آمریکا از تروریست را  به خوبی درک می‌کنند در حالی که آنها مانند کبک سر در گریبان هستند و تصور می‌کنند که در قرن19 به سر می‌بریم  و مردم قدرت درک و استدلال اقدامات سخیف انها را ندارند.

این فعال سیاسی در پایان خاطر نشان کرد:وظیفه تمامی ملت و جناح های سیاسی این است که با مشاهده این گونه اقدامات کور سران غرب انسجام واتحاد بیشتری را اتخاذ کنند آن وقت هیچ کس نخواهد توانست که به حاکمیت ایران خدشه ای وارد کند.

 

 

انتهای پیام/

 

تلاش غرب برای ایجاد اختلاف در کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار