مشهد؛

دستبند پلیس بر دستان دو شرور متواری در نیشابور

با تلاش پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان نیشابور دو شرور متواری دستگیر شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد سرهنگ "حسین بیات مختاری "فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت:: مقارن ساعت ۲۰:۰۰ روز گذشته گزارشی مبنی بر اخلال در نظم و امنیت عمومی، آسیب رساندن به خودرو‌های عبوری، مجروح شدن یکی از شهروندان با چاقو توسط دو مرد جوان در یکی از مناطق هسته مرکزی شهر نیشابور اعلام و بلافاصله تیمی از پلیس امنیت عمومی وارد عمل شد.

وی افزود: ماموران این فرماندهی پس از بررسی‌های میدانی با استفاده از مشخصات بدست آمده تحقیقات میدانی گسترده‌ای را آغاز و یکی از آن‌ها را شناسایی و در اقدامی ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: متهم ۲۷ ساله که از افراد تعقیب و متواری است در بازجوئی‌های به عمل آمده همدستش را معرفی که تیم عملیات ویژه پلیس امنیت عمومی او را نیز در اقدامی غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش تعدادی سلاح سرد از قبیل: تبر، قمه و شوکر کشف کردند.

سرهنگ بیات مختاری خاطر نشان کرد: متهمان که دارای سوابق متعددی در زمینه چاقو کشی، مزاحمت، اخلال در نظم و امنیت عمومی و ... هستند پس از تشکیل پرونده با قرار صادره روانه زندان شدند.

وی گفت: پلیس و دستگاه قضایی با تمام توان در راستای تامین نظم، امنیت و آرامش شهروندان تلاش کرده و به هیچ فردی اجازه نخواهد داد با اقدامات غیر قانونی و خلاف، موجبات برهم زدن نظم عمومی و آسایش مردم را فراهم کند.

انتهای پیام//م. ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار