همدان؛

طرح نشاط معنوی در بقاع متبرکه تویسرکان اجرا می شود

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان تویسرکان گفت:طرح نشاط معنوی در شش امامزاده و بقعه متبرکه در شهرستان تویسرکان اجرا می شود.

طرح نشاط معنوی در بقاع متبرکه تویسرکان اجرا می شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حمید رضا نوروزی گفت: طرح نشاط معنوی در راستای غنی‌سازی و بهره‌وری درست از اوقات فراغت نسل علم‌آموز در مقاطع مختلف تحصیلی مدارس در سطح کشور در جوار بقاع و امامزاده‌ها برگزار می‌شود.

   وی با بیان اینکه همه انسان‌ها برای دستیابی به آرامش روحی و جسمی نیازمند معنویات هستند اظهار داشت: مأنوس شدن انسان با محفل‌های معنوی و دینی زمینه رشد و پویایی و ارتقای عملکرد انسان در همه عرصه‌های زندگی فردی و جمعی را برای آن مهیا می‌کند.

   رئیس اوقاف و امور خیریه تویسرکان  گفت:بهینه‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در تعطیلات تابستان با هدف تقویت و ارتقای بنیه اعتقادی و اخلاقی و ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی در این طرح انجام خواهد شد.

   نوروزی با تأکید بر اینکه دشمنان ما با سرمایه‌گذاری‌های کلان برای کمرنگ کردن معنویت و آموزه‌های دینی تلاش وافری دارند خاطر نشان کرد: همه ما باید با احیا و جریان‌بخشی ارزش‌های دینی در بین گروه‌های هدف متناسب با روحیه و شرایط سنی کارشناسانه حرکتی مستمر داشته ‌باشیم.

     رئیس اوقاف و امورخیریه شهرستان تویسرکان افزود: در راستای اجرای این طرح 6 مبلغ بومی و 2 مبلغ اعزامی با این اوقاف شهرستان همکاری دارند و کلاس های حفظ ، ترتیل و روان خوانی قرآن کریم ، نقاشی برای کودکان در سطح بقاع متبرکه برگزار خواهد شد.

 وی در ادامه گفت: سوق دادن قشر دانش‌آموز به فعالیت‌های فرهنگی و دینی به‌ویژه قرآن کریم از دیگر اهداف اصلی نشاط معنوی است.

   وی با بیان اینکه ثبت‌نام در طرح نشاط معنوی آغاز شده است افزود: دانش‌آموزان علاقه‌مند برای شرکت در این برنامه‌ها تا پایان 18 تیر ماه فرصت دارند که در برنامه های اجرایی این طرح شرکت نمایند .

انتهای پیام/ ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.