یزد؛

فردا برگزاری آزمون سراسری دانشگاهها و مراکز آموزش عالی سال 96 همزمان با سراسر کشور

آزمون سراسری دانشگاهها و مراکز آموزش عالی سال 96 همزمان با سراسر کشور از فردا پنج شنبه و جمعه پانزدهم و شانزدهم تیرماه در استان برگزار می شود.

میرحسینی نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در استان یزد درگفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  گفت : صبح روز پنج شنبه آزمون داوطلبان گروه های آزمایشی علوم ریاضی و علوم انسانی وبعد از ظهر پنج شنبه آزمون گروه آزمایشی هنر برگزار می شود .

میرحسینی افزود:همچنین آزمون گروه علوم تجربی صبح روز جمعه و آزمون داوطلبان گروه زبان های خارجی بعد از ظهر روز جمعه برگزار خواهد شد .

وی گفت : در مجموع درسطح کشور 930 هزار و 203 نفر داوطلب آزمون سراسری سال 96 هستند که از این تعداد داوطلب تعداد 14 هزار و 373 نفر مربوط به استان یزد است .

وی خاطرنشان کرد: در سطح کشور 60 درصد دواطلبان زن و 40 درصد مرد ولی در استان یزد از مجموع داوطلبان کنکور امسال 57 درصد مرد و 43 درصد زن هستند .

میرحسینی افزود: از مجموع داوطلبان کنکور امسال 60 درصد در گروه آزمایشی علوم تجربی به رقابت می پردازند .

وی از داوطلبان خواست یکساعت قبل از شروع آزمون در محل حوزه امتحانی حاضر باشند .

نتایج اولیه این آزمون نیمه اول مرداد ماه اعلام خواهد شد .

آزمون سراسری دانشگاهها و مراکز اموزش عالی سال 96 همزمان با سراسر کشور روزهای پنج شنبه و جمعه پانزدهم و شانزدهم تیرماه در استان برگزار می شود.

درسطح کشور 930 هزار و 203 نفر داوطلب آزمون سراسری سال 96 هستند که از این تعداد داوطلب تعداد 14 هزار و 373 نفر مربوط به استان یزد است.

انتهای پیام/ ی

فردا برگزاری آزمون سراسری دانشگاهها و مراکز اموزش عالی سال 96 همزمان با سراسر کشور

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.