جباری علیه جباری شمشیر کشید+مصاحبه

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال معروف به سلطان فوتبال از جذب مجتبی جباری اظهار نارضایتی کرد و پول را در این انتقال به تعصب ارجح دانست.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان پس از جذب مجتبی جباری به دلیل پیشینه حضور وی در استقلال و ترک ناگهانی این تیم و رفتن مجتبی جباری به کشور های عربی علی جباری پیشکسوت تیم فوتبال استقلال این انتقال را نادرست خواند و پول را عامل حضور جباری در استقلال دانست.

على جبارى در گفتگو با خبرنگار ما درباره اينكه آيا رحمتى براى شكايت از معينى طى تماس با وى مشورتى داشته است يا خير اظهار کرد :رحمتى هيچ تماسى با من نداشته اما بهتر است حرمت ها حفظ شود چرا كه معينى پيشكسوت و همچنين عضو هيئت مديره بوده است.

اختلاف رحمتی و معینی باید حل و فصل شود

وى ادامه داد:در هر صورت ممكن است مسئله اى بوده باشد اما بايد اين موضوعات در يك نشست حل و فصل شود. رحمتى بچه خوبى است و فكر نمى كنم شكايت كند و در طرف مقابل نيز معينى نبايد اقدامى كند و بهتر است اين مشكلات حل شود

 جبارى بيان كرد :بعيد مى دانم رحمتى شكايت كند .البته رحمتى در نظر داشت در ديگر موضوعات گذشته اقدام كند اما در مورد شكايت از معينى هيچ صحبتى در ميان نبوده است .به نظر من معينى هم بايد معلمى كند و صبور باشد تا در يك نشست دوستانه اين موضوع حل شود

 پيشكسوت تيم فوتبال استقلال افزود :به اين ترتيب رحمتى با من تماسى نداشته و اگر هم مى گرفت به او اعلام مى كردم كه شكايتى نكند چرا كه او جدا از اينكه بازيكن بزرگى است بچه خوبى نيز محسوب مى شود.

جباری به چه کار استقلال می آید؟

 وى درباره جذب مجتبى جبارى و اينكه گفته مى شود پيشكسوتان استقلال در نظر دارند با افتخارى جلسه اى داشته باشند تا در مورد اين خريد انتقاد كنند توضيح داد :نه چنين جلسه اى در نظر نداشتيم كه برگزار كنيم .به نظر من بهتر بود به جاى جذب جبارى يك بازيكن جوان و كارآمد تَر به استقلال مى پيوست .كارنامه جبارى مشخص است ،اين بازيكن درست زمانى كه مى توانست به استقلال كمك كند به خاطر مسائل مالى استقلال را رها كرد .چرا جبارى الان برگشته است؟ آيا اين بازيكن با سوابقى كه در گذشته داشته و هر بازيكن يا مربى درگيرى داشته به كار استقلال مى آيد؟ جبارى مدام با اعضاى تيم در گذشته درگير بود و اگر به ٤،٥ سال پيش بازگرديم متوجه مى شويم رفتار اين بازيكن به چه شكل بوده است.

باید از جباری تست گرفته می شد

 جبارى افزود :به نظر من بايد جذب مجتبى جبارى بحث كارشناسى صورت مى گرفت اما همان طور كه نظاره گر هستيم اين بازيكن بدون انجام تست پزشكى قرارداد امضا كرده است .چرا جبارى براى عقد قرارداد تست نداده است ؟.تمامى بازيكنانى كه در يك مقطع از تيمشان مى روند به خاطر پول اين كار را انجام مى دهند. اگر جبارى از نظر مالى در قطر تامين مى شد هيچ وقت به استقلال باز نمى گشت.به اين ترتيب بايد بازيكنى جذب مى شد كه حداقل بتواند ٩٠ دقيقه در زمين بازى كند.

کاش رابسون در استقلال می ماند

 پيشكسوت تيم فوتبال استقلال درباره جذب منتظرى گفت :حضور اين بازيكن مى تواند مثمر ثمر باشد چرا كه ما در خط دفاع نياز به بازيكن داشتيم اما در مورد رابسون حيف شد اى كاش او را از دست نمى داديم چرا كه اين بازيكن در كنار منتظرى مى توانست باعث شود خط دفاع استقلال محكم باشد.

انتهای پیام/

چرا  مجتبی جباری به استقلال برگشت؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۹:۵۲ ۱۴ تير ۱۳۹۶
سلطان بیخیال شمشیرخطرناکه کاردمیوه خوبه میترسه
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۹:۴۶ ۱۴ تير ۱۳۹۶
خواهشا بگین سلطان کیه علی پروین میباشد یا جباری والا به کدومش سلطان بگیم .اصلا یکیش سلطان بشه یکیشم صدراعظم
آخرین اخبار