رئیس هلال احمر شهرستان بیله‌سوار:

جسد جوان غرق شده در کانال آب بیله‌سوار پیدا شد

رئیس هلال احمر شهرستان بیله‌سوار گفت: جسد جوان ۱۷ ساله غرق شده در کانال آب در شهرستان بیله‌سوار پیدا شد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛  محمد علی هادی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: روز گذشته در تماس تلفنی با اکیپ هلال احمر شهرستان نیروهای هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند و موضوع را مورد بررسی قرار دادند که دلیل اصلی غرق شدن این جوان 17 ساله  آشنا نبودن کامل او با فن شنا بوده است.

وی افزود: سرانجام جست‌وجو برای یافتن جسد جوان غرق شده در کانال آب بیله‌سوار نتیجه داد و با تلاش غواص و نیروهای هلال احمر جسد بی‌جان جوان 17 ساله پیدا شد.

رئیس هلال احمر شهرستان بیله‌سوار بیان کرد: متاسفانه علی‌رغم هشدارهای بسیاری که به افراد در این زمینه داده می‌شود ولی متاسفانه این موضوع آن طور که باید مورد توجه واقع نمی‌شود و سالانه شاهد تعداد زیادی از این حوادث ناگوار در منطقه هستیم که امیدواریم بتوانیم با اطلاع‌رسانی کافی و مناسب به تمامی اهداف خود در راستای تامین سلامتی مردم دست یابیم.

هادی بیان کرد: با توجه به این که افراد شنا کردن را به طور اصولی آموزش ندیده‌اند به دلیل قطع تنفس و پر شدن ریه از آب دچار این حادثه تلخ می‌شوند که در طول یک ماه اخیر این دومین اتفاقی است که به همین دلیل رخ داده است.

وی اظهار کرد: انتظار ما از همشهریان است که به هشدارهای داده شده تن بسپرند و از شنا در بستر رودخانه خودداری کنند، چرا که اگر باز هم برخی با بی‌توجهی تن به آب بسپارند به طور حتم وقوع این گونه حوادث ناگوار دور از انتظار نخواهد بود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.