زنجان؛

کاهش مزاحمت های خیابانی و جرائم سایبری در زنجان

رئیس پلیس پیشگیری استان زنجان از کاهش مزاحمت‌های خیابانی و جرائم سایبری خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛خانی پور با اعلام این موضوع افزود : همچنین مشاوره رایگان در کلانتری‌ها و پاسگاه های پلیس ۱۸ درصد افزایش یافته است.
وی با بیان اینکه پلیس زنجان از ظرفیت پلیس افتخاری به نحو احسن استفاده کرده است، تصریح کرد:خدمات پلیس زنجان نسبت به مدت مشابه سال گذشته با افزایش 11 درصدی مواجه شده است و این آمار نشان دهنده خدمات پلیس به شهروندان است.
خانی‌پور با اشاره به کاهش برخی از جرائم در استان گفت: کاهش 13 درصدی نزاع و درگیری‌های خیابانی نسبت به مدت مشابه سال گذشته و همین طور کاهش 4 درصدی جرائم سایبری نشان از اقدامات موثر پلیس است.
رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان زنجان با بیان اینکه 77 درصد پرونده‌های کلانتری و پاسگاه‌های پلیس منجر به سازش شده است، گفت: میانگین حضور پلیس در صحنه که سال گذشته 7.5 دقیقه بود، به 6.5 دقیقه کاهش داشته است.
خانی پور اعلام کرد : مردم می‌توانند امورات پلیسی خود را با شماره 110 درمیان بگذارند و همین طور شماره 120 امورات راهوری و شماره 128 برای گزارش در مورد کشف مواد مخدر برای رفاه حال شهروندان تعبیه شده است. مردم می‌توانند برای ارائه پیشنهاد، گزارش و یا انتقاد با شماره 197 تماس حاصل کنند.
انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.