اهواز؛

ماهشهر بر سکوی دوم کشف سلاح در خوزستان

دادستان عمومی و انقلاب بندر ماهشهر از کسب رتبه دوم کشف سلاح در خوزستان توسط این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علیرضا آقاجری، دادستان عمومی و انقلاب بندر ماهشهر ضمن اعلام این خبر بیان داشت: طی 40 روز گذشته 40 نفر در این شهرستان دستگیر شدند و 10 قبضه سلاح جنگی و 12 قبضه شکاری، در مجموع 22 قبضه سلاح از آن های کشف و ضبط گردید.

 

وی در ادامه با اشاره به تیراندازی‌های صورت گرفته در شب عید سعید فطر اذعان کرد: با اقدامات ویژه و بازدارنده از سوی نیروهای امنیتی در راستای مقابله با تیراندازی در شب عید سعید فطر 94 نفر در این رابطه بازداشت و از تعدادی از آن ها تعهد گرفته شد.

 

آقاجری در خصوص تیراندازی به ترانس‌های برق شب‌های گذشته که منجر به آتش گرفتن ترانس‌ها و ایجاد رعب و وحشت بین شهروندان شد، اظهار داشت: مجرمان در حین فرار با اسلحه توسط نیروهای امنیتی دستگیر شدند.

 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بندر ماهشهر تصریح کرد: خوشبختانه نیروی انتظامی با کمک و همکاری سپاه و بسیج اقدامات مشترک خوب و ارزشمندی در زمینه ارتقای امنیت پایدار در شهرستان انجام داده و این تعامل باعث شده که در استان خوزستان رتبه دوم را در کشف اسلحه کسب کنیم.

 

وی با تأکید بر لزوم برخورد شدید با متخلفان و مجرمان و افرادی که به هر نحوی موجب رعب و وحشت و ناامنی در سطح شهرستان بندر ماهشهرشوند، اذعان داشت: هرگونه سلب آسایش، مزاحمت و خسارت به دیگران، جرم و قابل تعقیب قضایی است و کیفر قانونی دارد.

 

علیرضا آقاجری در پایان از تلاش و ایثار شبانه روزی نیروهای امنیتی، انتظامی، سپاه و بسیج بخاطر ایجاد امنیت در شهرستان ماهشهر تشکر کرد.

 

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۷ ۲۰ تير ۱۳۹۶
باید سلاح های غیرمجاز مخصوصا جنگی از سراسر کشور جمع آوری شود شهرهایی در خوزستان وجود دارند که صد برابر ماشهر در آنها سلاح غیر مجاز وجود دارد.