146 دستگاه تانک روسی "MS T90"، در مسیر صادرات به کویت

یک شرکت وابسته به صنایع نظامی روسیه از صادرات انبوه تانک‌های نسل پیشرفته این کشور به کویت خبر داد.

146 تانک روسی به گزارش خبرنگار تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مرکزی وابسته به بخش صنایع نظامی روسیه اعلام کرد که این شرکت قصد دارد به‌منظور تکمیل طرح معامله تسلیحاتی با کویت، صادرات 146 تانک از نوع "MS T90" به این کشور را تا پایان سال جاری اجرایی کند.

شبکه آتی روسیه اعلام کرد: مرکز «اورال واگن زاود» طی گزارش سالیانه خود که در سایت رسمی این مرکز منتشر می‌شود، از تکمیل آمادگی‌ها برای امضای معامله مذکور با کویت که یکی از اولویت‌های همکاری‌های خارجی این مرکز محسوب می‌شود، خبرداد.

لازم به‌ذکر است که تانک "MS T90" نسل پیشرفته تانک‌های"T90" به‌شمار می‌رود.

به‌نقل از شبکه اللؤلؤة بحرین؛ این موسسه نظامی هم‌چنین به ذکر ویژگیهایی خاص این تانک پرداخت که آن‌را در مقایسه با نسخه قبلی‌اش در زمینه شلیک و گشودن آتش در سطح برتری قرار می‌دهد.

پشتیبانی از ایمنی در برابر انواع گلوله‌های توپ ضدتانک، حاکی از سیستم ویژه‌ای است که جان سرنشینان آن و سرعت مانور تانک را تضمین می‌کند.

ارتش کویت در نیمه سال گذشته آزمایش‌های عملکرد تانک "MS T90" روسی را در بیابان‌های کشورش اجرایی کرد، همین امر سبب تایید قدرت این تانک و اجرای ارزیابی میدانی آن پیش از عقد قرارداد با طرف روسی شد.

به‌علاوه «ویاچسلاو خالاتوف» نائب رئیس مرکز روسی "اورال واگن زاود" گفت‌وگوهای پیش زمینه‌ای را به‌منظور تکمیل معامله‌ای ویژه‌، برای استفاده کویت از تانک‎های نسل "M84" صورت داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۰۱:۲۷ ۰۸ مهر ۱۳۹۶
چرامانباید صادرات داشته باشیم
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۰۱:۲۷ ۰۸ مهر ۱۳۹۶
چرامانباید صادرات داشته باشیم
آخرین اخبار