امحاء 35 تن انواع مواد مخدر غیردارویی در سیستان و بلوچستان

با حضور مسؤولان به مناسبت فرارسیدن سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر، 35 تن انواع مواد مخدر غیردارویی در سیستان و بلوچستان امحاء شد.

امحاء  مواد مخدر غیردارویی  به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی‌اصغر میرشکاری معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان عصر امروز در مراسم امحای 35 تن انواع مواد مخدر غیردارویی و صنعتی در زاهدان، گفت: هلال طلایی کشت مواد مخدر در حاشیه مرزهای سیستان و بلوچستان وجود دارد و مواد مخدر عمدتا از کشورهای افغانستان و پاکستان به کشورهای اروپایی ترانزیت می‌شود.

معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان افزود: در سه ماهه امسال حدود 60 تن انواع مواد مخدر توسط ماموران انتظامی، سربازان گمنام امام زمان(عج) و نیروهای بسیج و سپاه پاسداران در سیستان و بلوچستان کشف شده و بیشترین سهم کشفیات مواد مخدر مربوط به نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان بوده است.

وی ادامه داد: تقاضایی که از مسئولان کشوری در رابطه با مبارزه با مواد مخدر داریم این است که ماموریت اصلی مبارزه با مواد مخدر باید در مرز انجام شود.

میرشکاری گفت: اگر مرزها به درستی کنترل و انسداد شوند و نیروهای نظامی، پاسگاهها و تجهیزات نظامی تقویت شود قطعا کشور در برابر ورود مواد مخدر ایمن تر است.

معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه مواد مخدر یک مساله جهانی است و حل این موضوع اراده جهانی و بین‌المللی را می طلبد، گفت: جمهوری اسلامی ایران بیش از 3 هزار شهید و 17 هزار نیروی جانباز عرصه مبارزه با مواد مخدر دارد.

وی در پایان با اشاره به اینکه اراده جهانی بر امر مبارزه با مواد مخدر ضعیف است، بیان کرد: کسانی که مدعی حقوق بشر هستند کجایند که به امر مبارزه با مواد مخدر توجه کنند.

انتهای پیام/ع

ماموریت اصلی مبارزه با مواد مخدر  در مرزها  است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.