تبریز؛

اصلاح الگوی عرضه گوشت در تبریز

مدیرعامل سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز ،از عرضه گوشت تازه بسته بندی شده در اوزان مختلف تا آخر شهریور ماه سال جاری خبر داد.

اصلاح الگوی عرضه گوشت در تبریزبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛حیدر شعبان پور با بیان این مطلب افزود: عرضه گوشت تازه به صورت بسته بندی شده از مبدا و عرضه مستقیم آن برای مصرف کنندگان گامی جدید در ارائه خدمات شهرداری تبریز در این زمینه است.

وی خاطر نشان کرد: آلایش های خوراکی گوشت دامی مانند (کله پاچه، سیرابی، جگر) در حال حاضر به صورت فله ای عرضه می شود و این شرایط فاصله زیادی با استانداردهای جهانی عرضه مواد غذایی دارد و شهرداری تبریز برای بسته بندی استاندارد از مبدا گوشت و آلایش های گوشت دامی با هدف افزایش میزان رضایتمندی شهروندان اهتمام ویژه دارد.

شعبان پور تصریح کرد: احداث صنایع جانبی کشتارگاهی بستر مناسبی برای ایجاد درآمد پایدار شهرداری تبریز فراهم می کند.

مدیرعامل سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز با تاکید بر اینکه بیماری های دامی در تبریز مشاهده نشده است، گفت: ذبح دام در فضای غیر کشتارگاهی به خودی خود غیر منطقی است و شهروندان می توانند با تاکید برتهیه گوشت از کشتارگاه های صنعتی در راستای جلوگیری از کشتار غیر اصولی در کنار متولیان باشند.

شعبان پور تهیه گوشت از مراکز عرضه معتبر و ممهور کشتارگاهی صنعتی را مورد تاکید قرار داد و گفت: گوشت و آلایش های گوشتی که در پی کشتار غیر صنعتی عرضه می شوند استاندارد نیستند.

وی همچنین از احداث سالن کشتار طیور در کشتارگاه صنعتی تبریز خبرداد و اظهار داشت: کشتارگاه صنعتی ۱۵ هکتاری شهرداری تبریز با راه اندازی کشتارگاه طیور به یک مجتمع عظیم تبدیل خواهد شد و شهروندان با صرف هزینه کمتر می توانند گوشت مورد نیاز خود را متناسب با سلیقه های مختلف بسته بندی تهیه کنند.

شعبانپور اضافه کرد: هزینه برآورد شده برای راه اندازی کشتارگاه طیور، بالغ بر ۲ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است.

مدیرعامل سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز با اشاره به پیش بینی این میزان اعتبار در راستای اقتصاد مقاومتی صورت گرفته است، متذکر شد: حجم بالای خدمات کشتارگاهی طیور با در نظر گرفتن افزایش میزان تقاضا یکی از شاخصه های این سازمان محسوب می شود.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار