بررسی آخرین تحولات آستانه و اسناد در حال مذاکره در دیدار جابری انصاری و بشار جعفری

هیات‌های اعزامی ایران و سوریه به کنفرانس آستانه پیرامون آخرین تحولات روند آستانه و اسناد در حال مذاکره رایزنی و تبادل نظر کردند.

بررسی آخرین تحولات روند آستانه و اسناد در حال مذاکره در دیدار جابری انصاری و بشار جعفریبه گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین جابری انصاری، معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه در چارچوب رایزنیهای دوجانبه و نشست‌های تخصصی پنجمین دوره کنفرانس بین المللی سوریه در آستانه، امروز سه شنبه 13 تیر 96 با بشار جعفری نماینده دائم سوریه در سازمان ملل متحد و رئیس هیات اعزامی این کشور به مذاکرات آستانه ملاقات کرد.

در این دیدار که هیات های اعزامی ایران و سوریه به کنفرانس آستانه نیز حضور داشتند، دو طرف پیرامون آخرین تحولات روند آستانه و اسناد در حال مذاکره رایزنی و تبادل نظر کردند.

نشست های تخصصی و عمومی پنجمین دوره کنفرانس بین المللی آستانه با مشارکت هیات های سه کشور ضامن روند آستانه (جمهوری اسلامی ایران، فدراسیون روسیه و جمهوری ترکیه) و هیات های طرف های ناظر عضو آستانه و دولت سوریه و معارضه این کشور، امروز و فردا 13 و 14 تیر در پایتخت قزاقستان در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

 رایزنی جابری ا نصاری و دی‌میستورا در کنفرانس آستانه پنج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار