امروز صورت گرفت؛

افتتاح پروژه آبرسانی همزمان به 14 روستا با حضور چیت‌چیان و ادیانی در سوادکوه

امروز با حضور وزیر نیرو و نماینده مردم قائمشهر و سواد کوه پروژه آبرسانی همزمان به 14 روستای لفور افتتاح شد.


به گزارش خبرنگار مجلس گروه سياسي باشگاه خبرنگاران جوان،‌ پروژه آبرسانی همزمان به 14 روستای لفور در حوزه سد البرز لفور و شهر‌های شهرستان سوادکوه با حضور چیت‌چیان وزیر نیرو و علی ادیانی نماینده مجلس و استاندار مازندران در سوادکوه برگزار شد.

ادیانی در این مراسم گفت: انتقال آب سد لفور به روستا‌های پیرامون سد و شهر‌های حوزه انتخابیه یک ابر پروژه بوده و از همت و تلاش دولت و وزیر نیرو و همکارانشان تشکر می‌کنم.

وی در ادامه بیان داشت: بعد از آغاز اجرای عملیات سد که در حق مردم منطقه اجحافاتی صورت گرفته و مهمتر اینکه با نادیده گرفتن حق آبه مردم منطقه، بزرگترین بی‌مهری به مردم شده بود تا جایی که حتی یک قطره آب برای روستا‌های اطراف سد وجود نداشت.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون انر‍ژی مجلس تاکید کرد: با پیگیری‌های بنده در مجلس هشتم و مصوبه هئیت وزیران، سهم آب حوزه انتخابیه‌ام باز تعریف و با تغییر الگوی کشت و اصلاح خطوط انتقال، مصوب شد تا تمهید مقدمات این انتقال فراهم شود که بخشی از کار‌ها در زمان مجلس هشتم انجام گرفت از جمله احداث منبع ذخیره چند روستای لفور، اما پس از اتمام کار مجلس هشتم و تا سال 95 اقدام خاص دیگری صورت نگرفت.

نماینده مردم قائمشهر و سوادکوه تاکید کرد: با پیگیری‌های بنده پس از شروع بکار مجلس دهم و تامین اعتبار لازم از سوی دولت و با حضور شخص وزیر نیرو، این پروژه معظم امروز آغاز شده است که بفضل الهی بزودی شاهد فاز اول آبرسانی به حوزه انتخابیه‌ام خواهیم بود.

افتتاح پروژه آبرسانی همزمان به 14 روستا با حضور چیت‌چیان و ادیانی در سوادکوه

افتتاح پروژه آبرسانی همزمان به 14 روستا با حضور چیت‌چیان و ادیانی در سوادکوه

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار