تاج: عمکلرد داوران سبب شد تا به ایرانی بودنمان افتخار کنیم/ امکانات لازم برای داوران ایرانی فراهم می شود

رئیس فدراسیون فوتبال ایران گفت: درخشش علیرضا فغانی و کمک هایش در جام کنفدراسیون ها مایه مباهات است و به همین دلیل به ایرانی بودنمان می بالیم.

تاج: عمکلرد داوران سبب شد تا به ایرانی بودنمان افتخار کنیم/ امکانات لازم برای داوران ایرانی فراهم می شودبه گزارش خبرنگار  حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی تاج درباره عملکرد درخشان تیم داوری فوتبال ایران در رقابت های جام کنفدراسیون ها اظهار داشت: در ابتدا باید از رسانه ها به دلیل پوشش موفقیت داوران ایرانی در رقابت های مهم تشکر کنم. افتخارآفرینی داوران ایرانی در مسابقات معتبر، توفیق بزرگی برای فدراسیون فوتبال است. باید در بخش های دیگر هم توفیق به دست آوریم. البته وضع فوتبال ایران در هر زمینه ای خوب است. فغانی، منصوری و سخندان چهار اتفاق خوب در سال جاری برای فوتبال ایران رقم زده اند و این امر به اقتدار داوری کشورمان، کمک زیادی می کند. ما در لیست الیت آسیا صدرنشین هستیم .

وی افزود: امروز همکاران من برای قدردانی از این داوران به فرودگاه رفتند و در کل از نظر من عملکرد تیم داوری ایران فوق العاده بوده است. باید حمایت از این کار ارزشمند ادامه یابد تا عده ای متوجه شوند فدراسیون فوتبال چشمش را روی موفقیت های جامعه داوری نبسته است و پاسدار میراث باارزش داوران است. 

تاج ادامه داد: از تمام اصحاب رسانه تشکر می کنم که این موضوع را به اطلاع مردم رساندند که جامعه داوری ایران باید به خودش ببالد. قضاوت داوران ایرانی در جام کنفدراسیون ها بسیار مهم است و تلاش می کنیم این اتفاق مهم را ارج نهیم. برهمین اساس قصد داریم هفته آینده از تمام داوران کشورمان تجلیل کنیم. عملکرد این سه داور ایرانی برای کل کشور مایه مباهات است و به همین دلیل به ایرانی بودنمان افتخار می کنیم. 

رئیس فدراسیون فوتبال در پایان خاطر نشان کرد: از اینکه به عنوان دومین تیم به جام جهانی می رویم به خودمان می بالیم. در فوتبال ساحلی و فوتسال رتبه سوم دنیا را کسب کرده ایم که به دلیل این افتخارات هم به ایرانی بودنمان می بالیم. از طرفی در جایگاه 23 رنکینگ فیفا قرار گرفته ایم که این امر هم افتخار آمیز است. تیم های نوجوانان و جوانان ایران در جام جهانی شرکت کرده اند و امیدواریم تیم امید هم به المپیک راه یابد. داوری هم در این افتخارات سهیم شد و باید برای داورانمان بهترین امکانات را فراهم کنیم. 

 

انتهای پیام/

تمجید تاج از عملکرد داوران ایرانی جام کنفدراسیون ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار