اهواز؛

پیکر رئیس دادگاه بخش شاوور شوش در اهواز تشییع شد

مراسم تشییع پیکر مرحوم مجید افراخته، رئیس دادگاه بخش شاوور (عبدالخان) امروز 13 تیرماه در محوطه دادگستری خوزستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرهاد افشارنیا، رئیس کل دادگستری خوزستان در آئین وداع با پیکر مرحوم مجید افراخته، از وی به عنوان یک قاضی شجاع، پاکدامن، قاطع، دلسوز و مومن یاد کرد و بیان داشت: مرحوم افراخته در همه ماموریت های قضایی در مناطق مختلف خوزستان موفق بود و کارنامه بسیار درخشانی از خود به جای گذاشت.

 

وی با تسلیت به خانواده و بستگان مرحوم و همکاران قضایی از خداوند برای آن مرحوم طلب مغفرت و علو درجات مسالت کرد.

 

افشارنیا اذعان کرد: ما امروز همکار عزیزی از دست دادیم و همه ما در غم فقدان این قاضی فرهیخته عزادار هستیم.

 

مرحوم افراخته متولد 1357 و سابقه 9 سال خدمت در دستگاه قضایی استان بود که صبح روز گذشته 12 تیرماه بر اثر ایست قلبی در محل کار دار فانی را وداع گفت.

 

درآئین تشییع پیکر رئیس دادگاه بخش شاوور(عبدالخان) قضات، روسای دادسراهای استان، رئیس کل دادگستری، معاونان، برخی نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، خانواده آن مرحوم و شماری از مسئولان اجرایی خوزستان حضور داشتند.

آئین نماز میت در محوطه دادگستری خوزستان نیز برگزار شد.

 

شایان ذکر است؛ پیکر رئیس دادگاه بخش شاوور ساعت 15 امروز سه شنبه به شهرستان باغملک انتقال و در زادگاهش به خاک سپرده خواهد شد.

 

رضا نجاتی، فرماندار شوش دانیال در پیامی ضایعه درگذشت رئیس دادگاه بخش شاوور را به جامعه قضایی خوزستان و خانواده آن مرحوم تسلیت گفت.

 

در این پیام آمده است' مرحوم افراخته در مدتی که مسئولیت ریاست دادگاه عمومی بخش شاوور را بر عهده داشت خدمات شایسته ای به اهالی این منطقه ارائه کرد.

 

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.