رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام خبر داد:

کاهش۴۰ درصدی تصادفات فوتی در ایلام

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام از کاهش ۴۰ درصدی تصادفات فوتی در حوزه درون شهری در سه ماهه سال جاری خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،محسن ناصری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام گفت: با همکاری خوب مردم فهیم و قانونمند استان خصوصا رانندگان با مجموعه پلیس راهنمایی و رانندگی در سه ماهه ابتدای سال جاری ۴۰ درصد کاهش تصادفات فوتی درون شهری نسبت مشابه به سال قبل را شاهد هستیم.

وی عنوان کرد: همکاری و تعامل صمیمانه شهروندان با پلیس راهور در کاهش تصادفات نقش به سزای داشته است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام با اشاره به اینکه از ابتدای سال با اجرای طرح های جامع و انضباطی ترافیکی و همچنین برخورد با تخلفات حادثه سازو موتور سیکلت سواران متخلف در دستور کار پلیس است، بیان داشت: فرهنگ سازی و آموزش همگانی برای کاهش تصادفات نیز بسیارتاثیر گذار است. 

وی ادامه داد: این کاهش در نتیجه همکاری دستگاه های امدادی و تلاش شبانه روزی پرسنل سخت کوش راهنمایی و رانندگی استان در اجرای طرح های جامع انضباط ترافیکی و برخورد قاطع با متخلفین و برهم زنندگان نظم ترافیکی و کنترل تخلفات حادثه ساز در سطح استان و همچنین افزایش رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی از سوی هم استانی های عزیز حاصل شده است.

سرهنگ ناصری در پایان با تشکر از همکاری خوب رانندگان با مأموران پلیس راهور و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی آنها ، ابراز امیدواری کرد: تداوم اینگونه همکاری ها روز به روز شاهد کاهش تصادفات و تلفات در سطح استان باشیم.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.