رئیس شورای اسلامی شهر قم؛

سرمایه‌گذاران از فرصت ساخت هتل در بلوار پیامبر اعظم(ص) استفاده کنند

رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: سرمایه‌گذاری‌ها می‌تواند در پیشرفت بلوار پیامبر اعظم(ص) بسیار موثر باشد به همین علت اکنون بستر مطلوبی برای ساخت هتل در این بلوار ایجاد شده است که امیدواریم سرمایه‌گذاران بتوانند از این فرصت استفاده کنند.

سرمایه‌گذاران از فرصت ساخت هتل در بلوار پیامبر اعظم(ص) استفاده کنندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، ولی‌الله بیاتی شب گذشته در نشست شورای اسلامی شهر قم که در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، با اشاره به مصوبات گذشته شورای اسلامی شهر قم در مورد واگذاری زمین‌های بلوار پیامبر اعظم(ص) به متقاضیان اظهار کرد: بر اساس آن مصوبه افرادی که بتوانند در زمان مورد نظر پروژه‌های خود را تکمیل کنند مورد بخشش عوارض قرار می‌گیرند.

وی اضافه کرد: اینکه زمین‌های واگذار شده به سرمایه‌گذاران به قیمت امروز و اولیه حساب می‌شود به همین علت سرمایه‌گذاران تمایل بیشتری نسبت به سرمایه‌گذاری در بلوار پیامبر اعظم(ص) خواهند داشت.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه یک سال بعد از بهره‌برداری به صورت اقساط 12 ماهه هزینه زمین از سرمایه‌گذار گرفته می‌شود، تصریح کرد: این سرمایه‌گذاری‌ها می‌تواند در پیشرفت بلوار پیامبر اعظم(ص) بسیار موثر باشد به همین علت اکنون بستر مطلوبی برای ساخت هتل در این بلوار ایجاد شده است که امیدواریم سرمایه‌گذاران بتوانند از این فرصت استفاده کنند.

وی با تاکید بر اینکه وضعیت پروژه‌های سرمایه‌گذاران در شهرداری قم در جلسه هفته آینده شورای اسلامی شهر قم مورد بررسی قرار می‌گیرد، گفت: امیدواریم بتوانیم حمایت‌های لازم را از سرمایه‌گذاران داشته باشیم.

بیاتی خاطرنشان کرد: در مورد صدور مجوز قرارداد واگذاری زمین در راستای ساخت هتل پنج ستاره در بلوار پیامبر اعظم(ص) باید کمیسیون حقوقی و نظارت طی هفته آینده و در کمترین زمان امکان بررسی‌های مورد نیاز را انجام دهد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار