تارتار: داور خجالت کشید برای ما پنالتی بگیرد/ نیاز به جذب یک مهاجم داریم

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: هرچند داور بازی ما با سایپا 2 پنالتی به سودمان گرفت اما خجالت کشید تا پنالتی سوم را بگیرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی تارتار درباره شکست پارس جنوبی مقابل سایپا بیان کرد: بازی خیلی خوبی بود از دایی و مجموعه سایپا و مسئولان این باشگاه تشکر می‌کنم که با ما بازی کردند. این بازی‌های دوستانه کمک می‌کند تا ترکیب نهایی خود را زودتر بشناسیم و از لحاظ بدنی در شرایط مسابقه قرار بگیریم.

وی افزود: در مجموع بازی خیلی خوبی بود و هم ما و هم سایپا محکم بازی کردند. نتیجه در این دیدارها ملاک نیست و از دقیقه 60 کل ترکیب تیم را تغییر دادیم. با این حال این برد را به سایپا تبریک می‌گویم.

تارتار در مورد از دست رفتن پنالتی پارس جنوبی و اعتراض بازیکنانش به داور گفت: داور از طرف میزبان انتخاب شده بود و نمی توانیم روی آن صحبت کنیم. چند صحنه مشکوک برای ما رخ داد که داور از آن گذشت. اما به دلیل اینکه داور 2 پنالتی برای پارس جنوبی گرفته بود، خجالت کشید پنالتی سوم را بگیرد.

وی درباره شرایط تیمش در فصل نقل و انتقالات بیان کرد: تقریبا تیم ما شکل گرفته و 95 درصد ترکیبمان بسته شده است. تقریبا تیم پارس جنوبی کامل است اما اگر یک مهاجم بهتر از نفرات فعلی پیدا کنیم، وی را جذب می کنیم. در غیر این صورت کارمان را با مهاجمانی که در اختیار داریم، ادامه می دهیم. امروز هم 2 گل زدیم و یک پنالتی را هم از دست دادیم.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی درباره بازی‌های دوستانه تیمش گفت:‌ چهارشنبه به اردوی ارمنستان می‌رویم و سه بازی مهم در این کشور داریم که یک بازی ما با استقلال است.

انتهای پیام/

در ارمنستان با استقلال بازی می کنیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار