اهواز؛

محاصره یک دستگاه پراید در شعله های آتش

بخشدار چلو شهرستان اندیکا از محاصره یک دستگاه خودرو سواری پراید در شعله های آتش در ورودی منطقه تاراز از توابع این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، هوشنگ مهمدی، بخشدارچلو شهرستان اندیکا در این خصوص بیان داشت: این خودرو حوالی عصر روز دوشنبه به دلیل نقص فنی دچار آتش سوزی شد.

 

وی تصریح کرد: هرچند سرنشینان خودرو جان سالم به در بردند، اما به دلیل نبود ایستگاه آتش نشانی در بخش چلو این خودرو در آتش سوخت.

 

مهمدی اذعان داشت: باتوجه به پراکندگی خانوارها، وسعت بخش چلو و عبور جاده ارتباطی اندیکا-شهرکرد از بخش، راه اندازی چند ایستگاه آتش نشانی از نیازهای خدماتی در این بخش است.

 

بخشدارچلو خاطرنشان کرد: در مواقع بروز حادثه آتش سوزی مجبور هستیم از شهرداری قلعه خواجه کمک بگیریم که فاصله آن تا برخی مناطق بخش قریب 2ساعت است و از طرفی ارائه خدمات شهرداری به بیرون از مرکز شهرمحدودیت هایی دارد.

 

وی اظهار کرد: حدود 2ماه پیش نیز تمام اثاثیه زندگی یک زوج جوان که در کانکس زندگی می کرد در آتش سوخت و تلاش اهالی برای خاموش کردن آتش بی نتیجه ماند.

 

مهمدی گفت: با توجه به مراتع غنی و جنگل های انبوه بلوط سالانه شاهد آتش سوزی هایی در این منطقه هستیم که وجود ایستگاه آتش نشانی می تواند خسارت ها ناشی از آتش سوزی را تا حد زیادی کاهش دهد.

 

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.