اصفهان؛

تجلیل از مدیرکل زندان های استان اصفهان به عنوان کارمند نمونه دستگاه قضا

در همایش روز قوه قضائیه از مدیرکل زندان های استان اصفهان به عنوان کارمند نمونه دستگاه قضا تجلیل شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان اصفهان، همزمان با هفته قوه قضائیه و برگزاری همایش روز قوه قضائیه که با حضور روسای سه قوه برگزار شد با اهدا لوح تقدیر از سوی رئیس قوه قضاییه، اسداله گرجی زاده، مدیرکل زندان های استان اصفهان به عنوان کارمند نمونه دستگاه قضا معرفی شد.

در این مراسم و در راستای تقدیر از مدیران و کارکنان دستگاه قضا اسداله گرجی زاده از سوی رئیس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی به عنوان مدیر نمونه معرفی و لوح تقدیر از سوی ریاست قوه قضاییه به وی اهدا شد.

اسدااله گرجی زاده در سال ۹۵ با حکم رئیس سازمان زندانهای کشور به عنوان مدیرکل زندان های استان اصفهان منصوب شد که در طی این مدت با تعامل و ارتباطات دوسویه با مسئولان دستگاه های اجرایی قضایی و فرهنگی در سطح کشور و استان توانسته زمینه کاهش جمعیت کیفری و مشکلات زندان های استان را کاهش و روند رو به رشد و قابل قبولی را در سطح استان و زندانهای کشور به نمایش بگذارد.

در متن تقدیرنامه ای که با امضاء آیت الله آملی لاریجانی اهدا شده آمده است:

جناب آقای اسداله گرجی زاده

کارمند محترم سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور

گرچه جلب خشنودی خداوند به همراه احساس رضایت درونی، سرمایه گران سنگی است که تمامی انسان های والا را از هرگونه تشویق و تمجید بی نیاز می نماید، لکن به مصداق حدیث نبوی( من لم یشکر المنعم من المخلوقین لم یشکرالله عزوجل) از تلاش و مجاهدت ارزنده جنابعالی تقدیر و تشکر می شود.

امید است در پرتو عنایات حق تعالی منشاء خیر و خدمت بیشتر باشید.

صادق آملی لاریجانی

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.