قزوین؛

پخش ۲۴ هزار دقیقه برنامه با موضوع ماه مبارک رمضان

صداوسیمای مرکز قزوین، ۲۴ هزار و ۱۷۴ دقیقه برنامه با موضوع ماه ضیافت الهی پخش کرد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ بگفته‌ی مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین؛ سیمای این مرکز در ماه رمضان با ویژه برنامه‌های «شهر باران»، «شمیم سحر»، «تلاوت نور»، «لحظه‌های ناب»، «روز بیداری»، «شکوه بندگی» و همچنین برنامه‌های روزانه‌ی خود ۸ هزار و ۳۴۳ دقیقه برنامه پخش کرد.

اکبری افزود: رادیو قزوین هم با ویژه برنامه‌های «ماه مبارک»، «روشنای سحر»، «شب رحمت»، «قبله مستان»، «روز بیداری» و برنامه‌های روزانه‌ی خود ۱۴ هزار و ۶۳۱ دقیقه برنامه برای مخاطبان پخش کرد.

وی افزود: خبر مرکز قزوین هم علاوه بر بارگذاری ۱۰۵ عنوان خبر در صفحه‌ی خبرگزاری، ۳۶۴ عنوان خبر و برنامه‌ی تولیدی به مدت ۶۹۰ دقیقه در سیما و صدای مرکز قزوین پخش کرد.

مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین گفت: همچنین در وب سایت صداوسیمای مرکز قزوین در ماه مبارک رمضان ۱۷ عنوان برنامه، ۱۷ عنوان خبر و ۴۳ مورد نماهنگ و موسیقی تولیدات ویژه با همین موضوع بارگذاری شده است.

وی با اشاره به ارتباط‌های زنده‌ی صداوسیمای مرکز قزوین در طول ماه مبارک رمضان با عتبات گفت: صداوسیمای مرکز قزوین تنها مرکز کشور است که گروه برنامه ساز و رسانه‌ای به عتبات عالیات اعزام کرد که دراین مأموریت همکاران  بیش از ۵۱۰ دقیقه ارتباط زنده با شبکه‌های سراسری قرآن و شما و همچنین شبکه استانی صدا و سیمای مرکز قزوین برقرار کردند.

اکبری اضافه کرد: صداوسیمای مرکز قزوین نیز دراین ماه علاوه بر پخش ویژه برنامه‌های افطار و سحر در رادیو و تلویزیون، جریان سازی بسیار برجسته‌ای هم برای روز قدس و انعکاس زنده‌ی نماز عید فطر داشت.

انتهای پیام/

 

برنامه های شبکه استانی قزوین در ماه مبارک رمضان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.