ساری،

کشف ۱۱۵ میلیاردی کالای قاچاق در مازندران

۱۱۵ میلیارد ریال کالای قاچاق از ۴۵۷ قاچاقچی در مازندران کشف و ضبط شد.

علی پیرفلک دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز مازندران در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  با بیان اینکه ۱۱۵ میلیارد ریال کالای قاچاق از ۴۵۷ قاچاقچی در مازندران کشف و ضبط شد، گفت: کشف قاچاق کالا سه ماه امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۱۹ درصد افزایش داشته است.

وی کالا‌های قاچاق کشف شده شامل تلفن همراه، ماهیان خاویاری، لوازم برقی، دارو‌های غیرمجاز و نیروزا، فرآورده‌های نفتی و کالای دخانی برشمرد.

وی افزود: دراین مدت ۶۶۵ فقره پرونده تشکیل  و ۴۵۷ متخلف عرضه کالای قاچاق در استان به دلیل  فعالیت مجرمانه قاچاق دستگیر شدند.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز مازندران گفت: سال گذشته کشف قاچاق میوه و تره بار، کود شیمیایی، گل‌های تزیینی و مواد سوختی در مازندران کنترل و مهار شده است.

پیرفلک به اجرای طرح ساماندهی انبار‌های مازندران اشاره کرد و افزود:  مشخصات ۳۰ هزار و ۷۱۱ مرکز نگهداری انبار در استان از سال گذشته تاکنون در سامانه جامع انبار‌های کشور‌های ثبت شد.

وی افزود: مازندران پارسال توانست رتبه‌های نخست کشوری را در میانگین رسیدگی به پرونده‌ های قاچاق کالا و ارز، اجرای طرح سامانه جامع انبار‌ها و مراکز پخش کالا و تعداد بازرسی از واحد‌های صنفی و مراکز نگهداری و عرضه کالا در سال گذشته کسب کند.

۱۲۲ میلیارد تومان کالای قاچاق ۳ سال و نیم گذشته در مازندران کشف و ضبط شد.

انتهای پیام/ م
دستگیری ۴۵۷ قاچاقچی در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار