کرمانشاه؛

آغاز رقابت های کاراته و تیراندازی انتخابی استان

معاون تربیت بدنی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه از آغاز رقابت های کاراته و تیراندازی انتخابی استان کرمانشاه با حضور 143 ورزشکار دختر بسیجی از شهرستان های مختلف استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛سرهنگ پاسدار حسین نوری معاون تربیت بدنی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه از این 143 ورزشکار، 86 نفر در رشته کاراته و 57 نفر در رشته تیراندازی با یکدیگر مسابقه می دهند.


وی افزود: ورزشکاران حاضر در این مرحله نفرات برگزیده مسابقات انتخابی مرحله شهرستانی بوده اند که به مرحله استانی راه یافته و برای حضور در مرحله کشوری تلاش می کنند در رشته کاراته تیم های نواحی قصرشیرین، دالاهو، پاوه، ثلاث باباجانی و هرسین حضور پیدا کرده اند.


نوری گفت: نفرات اول تا سوم این رقابت ها به اردوی آمادگی دعوت خواهند شد و پس از چند مرحله اردو، چهار نفر در رشته کاراته و 6 نفر هم در رشته تیراندازی در قالب تیم منتخب استان کرمانشاه عازم المپیاد کشوری می شوند المپیاد کشوری رشته های کاراته و تیراندازی نیز قرار است شهریور امسال در مشهد مقدس برگزار شود.


وی افزود:این مسابقات در رده سنی نوجوانان و جوانان و به مناسبت گرامیداشت کنگره سرداران، امیران، فرماندهان و 9800 شهید استان برگزار می شود.

 

انتهای پیام/ز

143 ورزشکار در رشته کاراته و تیر اندازی رقابت می کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.