کشف قاچاق یخچال فریز در اتوبوس‌های مسافربری

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه، از کشف قاچاق یخچال فریز در اتوبوس‌های مسافر بری در محورهای اطراف استان خبر داد.

 به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛  داریوش جودکی  با اعلام خبر فوق گفت: قاچاقچیان طی ۲۴ ساعت گذشته در یک اقدام جدید نسبت به جابجایی لوازم خانگی بصورت تکی ولی به نحو مستمر از طریق اتوبوس‌های مسافربری به اقصی نقاط کشور مبادرت می‌کردند.

وی تصریح کرد: در بازرسی از یک اتوبوس در محور ماهیدشت کرمانشاه دو دستگاه فریزر از یک اتوبوس کشف و جهت سیر مراحل قانونی در شعبه ویژه تعزیرات حکومتی مطرح و شعبه با احضار متهمین و اخذ اظهارات و بررسی محتویات پرونده و عجز متهمان از ارائه هرگونه مدارک مثبته، آنها را علاوه بر ضبط کالا به مبلغ ۸۲ میلیون و ۵۵۴ هزار و ۱۰۰ ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد.

ضبط کالا و جریمه نقدی قاچاقچی گردو

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه همچنین از کشف گردوی قاچاق در استان خبر داد طی مدت ذکر شده خبر داد و گفت: یک قاچاقچی با خودرو شخصی خود اقدام به قاچاق مقدار قابل توجهی گردوی پوست دار خارجی و تعداد ۲ دستگاه کولر گازی خارجی کرده بود که توسط پلیس آگاهی مبارزه با قاچاق کالا و ارز دستگیر و جهت اجرای حکم به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

وی افزود: شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی کرمانشاه بر اساس اقرار متهم مبنی بر مالکیت کالا و عدم ارائه مدارک مثبته گمرکی وی را به اتهام حمل قاچاق کالا علاوه بر ضبط کالای مکشوفه به مبلغ ۴۶ میلیون و ۱۰۰ هزار ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد.

جریمه یک میلیاردی برای قاچاقچیان در استان کرمانشاه

جودکی هم‌چنین از صدور جریمه یک میلیارد ریالی برای ۳ قاچاقچی تلفن همراه، کولر گازی و البسه طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

وی افزود: در پی کشف کالا های مورد اشاره توسط نیروی انتظامی و ارسال پرونده جهت صدور حکم به شعب ویژه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه این شعب علاوه بر ضبط کالا های مکشوفه محکومیتی به مبلغ ۱ میلیارد ریال به اتهام مباشرت در قاچاق کالا برای افراد مذکور صادر کرد.

عامل قاچاق کولرهای گازی ۷.۴ میلیارد ریال جریمه شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: طی یکی دو روز گذشته دو قاچاقچی محموله ۳۱۲ پنل کولر و ۱۵۶ دستگاه کولر گازی ۳۰ هزار توسط نیروی انتظامی دستگیر و پس از رسیدگی به پرونده در شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان سرپل ذهاب، به ضبط محموله و پرداخت ۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شدند.

۸۴ میلیون ریال جریمه نقدی قاچاق لوازم ساختمانی

وی افزود: در مورد دیگری دو متهم به اتهام حمل یک هزار و ۸۵۹ قلم کالای لوازم ساختمانی و بهداشتی قاچاق با جا سازی در خودرو پژو شخصی خود، بدون ارائه هیچ گونه اسناد گمرکی قصد انتقال به استان های مرکزی را داشتند که توسط شعبه ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه علاوه بر ضبط کالای مکشوفه به مبلغ ۸۴ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شدند.

۳ میلیون ریال جریمه اضافه دریافت پارکینگ خودرو

جودکی ادامه داد: در مورد دیگری از تخلفات ارجاع شده به شعب تعزیرات، شعبه بدوی هیئت‌های رسیدگی به تخلفات صنفی تعزیرات حکومتی کرمانشاه یک پارکینگ را به علت اخذ اضافه دریافت از خودروهای پارک شده و به اتهام گرانفروشی به مبلغ ۳ میلیون ریال جریمه نقدی در حق صندوق دولت محکوم و موظف به نصب نرخنامه در معرض دید عموم کرد.

منبع:مهر

انتهای  پیام/

یخچال فریز قاچاق در اتوبوس‌های مسافربری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار