وزیر ارتباطات: بنده هیچ‌گونه تلاشی برای حضور در هیچ یک از وزارتخانه‌ها نکرده‌ام

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پستی اینستاگرامی شایعات مربوط به تلاش برای تصدی پست وزارت امور خارجه را رد کرد.

 وزیر ارتباطات: بنده هیچ‌گونه تلاشی برای حضور در هیچیک از وزارتخانه‌ها نکرده‌امبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛طی روزهای گذشته گمانه‌زنی‌هایی مطرح شد مبنی بر اینکه احتمال دارد در کابینه دولت جدید، محمود واعظی جایگزین محمد جواد ظریف در وزارت امور خارجه شود. حتی الیاس حضرتی در صفحه شخصی‌اش در توییتر به این نکته اشاره داشت و نوشت "محمود واعظى، وزیر ارتباطات در تلاش است جایگزین ظریف در وزارت امور خارجه شود، ولى اقبالى در این زمینه وجود ندارد".

همین موضوع باعث شد وزیر ارتباطات در پستی اینستاگرامی در این باره توضیحاتی ارائه دهد و شایعات مطرح‌شده را رد کند. واعظی در یادداشت کوتاهی نوشت:

"با توجه به مطالب نادرستی که اخیرا در خصوص تلاش اینجانب برای حضور در وزارت خارجه مطرح شده لازم است بگویم که اینجانب با همه علاقه ای که برای کمک به رئیس جمهور محترم دارم هیچ گونه تلاشی برای حضور در هیچیک از وزارتخانه ها نکرده ام و رئیس محترم جمهور تصمیم خواهد گرفت.

دوستی من و جناب آقای دکتر ظریف بسیار عمیق و طولانی است، دستاوردهای دولت یازدهم در عرصه بین المللی مرهون سیاستهای اصولی و توفیقات شخص جناب آقای دکتر ظریف است و معتقدم که در عرصه دیپلماسی و سیاست خارجی جناب آقای دکتر ظریف بهترین گزینه برای رسیدن به اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران است و قطعا تداوم حضور ایشان مایه خیر و برکت برای نظام خواهد بود.

به همه توصیه می نمایم که در اظهارنظرهای سیاسی با هر نیتی که دارند ملاحظات اخلاقی را مورد توجه قرار دهند" .

 واعظی

انتهای پیام/


واعظی وزیر خارجه می شود؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سیدعلی اکبر
۲۳:۵۷ ۲۳ تير ۱۳۹۶
اگر اعلام رسانه ای شود که شهردار تهران برای افتتاح آسفالت کوچه 6 متری در شمال شهر با معاونین خود حضور یافت، چه برداشتی می کنید؟ جز اینکه حتما" جهت تبلیغات است!!! در این اوخر آقای واعظی برای افتتاح یک آنتن بی تی اس، که اصولا" نیاز به افتتاح توسط مسئولین ندارد مراجعه می کند و کلی هزینه روی دست وزارت خانه می گذارد، آیا این عمل تبلیغات برای فریب رئیس جمهور نیست؟
آخرین اخبار