منادی سفیدان خبر داد:

بیش از 1700 رشته‌ محل کارشناسی‌ارشد دانشگاه آزاد تایید شد

معاون امور مجلس دانشگاه آزاد اسلامی از توافق وزارت علوم با مسئولان دانشگاه آزاد درباره بازگشت رشته‌های کارشناسی‌ارشد این دانشگاه خبر داد.

بیش از 1700 رشته‌محل کارشناسی‌ارشد دانشگاه آزاد تایید شدبه گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  علیرضا منادی سفیدان معاون امور مجلس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به نتیجه جلسه امروز که با حضور مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی، وزارت علوم و سازمان سنجش در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: بازگشت یک هزار و 700 تا 2 هزار رشته دانشگاه آزاد اسلامی نتیجه برگزاری این جلسه بود.

 منادی به نظر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در این باره اشاره کرد و گفت: نمایندگان مجلس و اعضای کمیسیون آموزش از جریان‎های مختلفی مانند امید‎ها، مستقلین و اصولگرایان کمک‌های‎ زیادی در این باره کردند و هر سه جریان به دفاع از دانشگاه آزاد اسلامی برخاستند.

 وی ادامه داد: مباحث متعددی درباره رشته‎های دکتری و کارشناسی ارشد در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس مطرح شد، همچنین سه استادیار به 2 استادیار تمام وقت و 2استادیار نیمه وقت در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی تغییر کرد.

معاون امور مجلس دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد همه مسئولان  2طرف جلسه امروز را با رضایت و خرسندی پایان دادند.

انتهای پیام/

توافق وزارت علوم با دانشگاه آزاد اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۲ ۱۲ تير ۱۳۹۶
به فکر آینده جوانان باشید