تبریز؛

برگزاری دومین تجمع مدافعان حریم خانواده در تبریز

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه عاشورا گفت: همزمان با سراسر کشور دومین تجمع مدافعان حریم خانواده چهارشنبه 21تیرماه با حضور خانواده‌های تبریزی در میدان ساعت برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛منصوره کیانی مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه عاشورا گفت:امسال تجمع مدافعان حریم خانواده برای دومین سال پیاپی برگزار می‌شود و استان آذربایجان‌شرقی جزو استان‌های برتر در این زمینه بوده و رتبه اول کشور را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: در حال حاضر دشمنان نظام اسلامی با استفاده از جنگ نرم و تهاجم فرهنگی در صدد تغییر سبک زندگی ایرانی و اسلامی هستند.

کیانی اضافه کرد: شبکه‌های مختلف ماهواره‌ای، کانال‌ها و گروه‌های فضای مجازی درصدد هستند هویت اسلامی، فرهنگ و پیشینه غنی ایران اسلامی را زیرسؤال برده و از اهداف خود دور کنند.

وی ادامه داد: طراحان جنگ نرم با تاثیرگذاری بر الگوهای رفتاری و تغییر هویت به اهداف خود می‌رسند و در واقع عرصه تهدیدهای جنگ نرم را می‌توان شامل تهدیدهای فرهنگی و اجتماعی، تهدیدات ارتباطات اجتماعی و تهدیدات علمی و اندیشه‌ای دانست که دشمنان با به‌کارگیری بسیاری از عناصر می‌خواهند جوامع اسلامی را تحت نفوذ و سیطره خود قرار دهند.

مسؤول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه عاشورا اظهار داشت: ترویج سبک زندگی عفیفانه در سطح جامعه، مقابله با هجمه‌های دشمنان در مقابله با کشف حجاب، تقویت اعتماد به نفس زنان و دختران محجبه، ایجاد زمینه همکاری و هم‌افزایی سازمان‌ها، نهادها و مؤسسات مردم نهاد در زمینه حجاب و عفاف، مطالبه‌گری در بحث عفاف و حجاب از نهادهای ذی‌ربط و .... از جمله مهمترین اهداف برگزاری تجمع مدافعان حریم خانواده است.

وی افزود: سخنرانی، اجرای برنامه‌های سرود و دکلمه از جمله برنامه‌های این تجمع است و حضور مادران شهدای هشت سال دفاع مقدس و مادران شهدای حرم به عنوان مهمانان ویژه زینت بخش تجمع مدافعان حریم خانواده است.

کیانی با دعوت از عموم مردم برای شرکت در این تجمع گفت: این تجمع برای حفاظت و پاسداری از حریم خانواده‌ها صورت می‌گیرد و با توجه به اینکه مطالبه حجاب و عفاف از سوی مردان و زنان به صورت عمومی مطرح است و یکی از عمده‌ترین اهداف دشمنان ضربه زدن به بحث حجاب است بنابراین عموم شهروندان با شرکت در این تجمع دشمنان را در رسیدگی به اهداف خود ناکام می‌گذارند.

وی خاطرنشان کرد: دومین تجمع مدافعان حریم خانواده در تبریز 21 تیرماه همزمان با سراسر کشور در میدان ساعت تبریز برگزار می‌گردد.

 

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.