نماینده دائم عربستان در سازمان ملل قطر را به تلاش برای بی‌ثبات کردن منطقه متهم کرد!

نماینده دائم عربستان سعودی در سازمان ملل متحد در ادعایی بی‌اساس قطر را به تلاش برای بی‌ثبات کردن عربستان و منطقه متهم کرد.

نماینده دائم عربستان در سازمان ملل قطر را به تلاش برای بی‌ثبات کردن منطقه متهم کرد!به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی اسکای نیوز عربی، عبدالله المعلمی، نماینده دائم عربستان سعودی در سازمان ملل متحد مدعی شد قطر برای بی ثبات کردن عربستان و منطقه و حمایت از تروریسم که تهدید جهانی به شمار می آید، اصرار دارد.

وی با ادعای اینکه قطر برای ایجاد هرج و مرج در کشورهای منطقه با ایران شریک است، در ادعایی بی‌اساس گفت حمایت این کشور از تروریسم موجب شده است تا دوحه به پناهگاه اول تروریسم تبدیل شود، در قطر از تروریست ها استقبال و به آنان برای توطئه علیه دیگر کشورها میدان داده می شود.

المعلمی افزود عربستان، امارات، بحرین و مصر بارها به قطر فرصت دادند تا حمایتش را از تروریسم متوقف کند و به مداخله در امور داخلی دیگر کشورها پایان دهد اما دوحه به این خواسته ها توجهی نداشت.

 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۹ ۱۲ تير ۱۳۹۶
به ما چه
Iran (Islamic Republic of)
حسن از شیراز
۲۱:۳۹ ۱۱ تير ۱۳۹۶
هر چی تروریست تو عراق و سوریه هست همه تابعیت عربستانی دارند بعد این نماینده عربستان تو سازمان ملل چشم بسته غیب میگه.
Iran (Islamic Republic of)
منتظر
۲۰:۱۰ ۱۱ تير ۱۳۹۶
عجب قدم شومی داشت این ترامپ ...

هرچی را تو سعودی گذاشت ، آل یهود سعودی با میل و اشتهای حریصانه آن ها را قرقره می کند !!!
خداوکیلی دیگه حوصله این بدتر از یهودی ها را نداریم و یه وقت کاری را که نباید انجام بدهیم و بلائی را که نباید ، به سر آل سعود می آوریم ...گفته باشیم که فردا کسی دلخور نشه !!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۶ ۱۱ تير ۱۳۹۶
عوامل بی ثباتی منطقه یعنی رژیم غاصب ال سعود ، بحرین و امارات و رژیم مصر که نوکر صهیونیست ها در محاصره غزه است ، تمام صفات پلید خود را به قطر نسبت می دهند ، که تا چند روز پیش در جنایات آنها شریک بوده و حالا می خواهد خودش را اصلاح کند .
آخرین اخبار