کرمانشاه؛

حادثه دلخراش مرگ راننده پراید

سرپرست پلیس راه استان کرمانشاه گفت: برخورد یک دستگاه پراید با تراکتور در محور روستایی داردرفش کوزران استان کرمانشاه، سرنشین پراید را به کام مرگ فرستاد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ محمد حیدری سرپرست پلیس راه استان کرمانشاه گفت:این حادثه که ساعت یازده شب گذشته اتفاق افتاد، چراغ نصب شده با نور سفید در عقب تراکتور، راننده پراید را به اشتباه محاسباتی انداخت که منجر به این حادثه تلخ شد.

وی گفت: خودرو پراید در اثر این برخورد واژگون و بر اثر نشت بنزین به یک‌باره آتش گرفته که سرنشین پراید جان خود را در اثر این غفلت محاسباتی و عدم توجه به قوانین و مقرارت توسط راننده تراکتور از دست داد.

حیدری ادامه داد: بنا بر نظر کارشناس پلیس راننده پراید به تصور اینکه یک موتورسیکلت از روبروی می‌آید، در محاسبه فاصله عرضی اشتباه کرد و با چرخ عقب سمت چپ تراکتور برخورد و این حادثه روی داد.

وی افزود: راننده بعد از واژگونی از خودرو خارج، اما سرنشین آن به علت معلولیت گرفتار آتش‌سوزی پراید شد و در آتش خطای رانندگان پراید و تراکتور می‌سوزد.

این مسئول خطاب به رانندگان تمامی وسایل نقلیه از جمله ادوات کشاورزی، بیان کرد: دیدن و دیده شدن در چرخه ترافیک برای تمام وسایل نقلیه و حتی عابران در شب‌ها بسیار حیاتی و لازم است و مردم نباید با حرکت دادن وسایل نقلیه فاقد چراغ و سیستم روشنایی جان خود و دیگران را به خطر بیاندازند.

 

انتهای پیام/ز

واژگونی خوردو پراید منجر به مرگ راننده شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.