اصفهان؛

همایش مسؤولان هیأت‌های ورزشی بسیج و مدیران تربیت‌بدنی نواحی

مسؤول تربیت‌بدنی سپاه صاحب‌الزمان (عج) گفت: اولین نشست سالیانه تربیت‌بدنی سپاه و هیأت های ورزشی بسیج در سال 96 برگزار خواهد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی پیمان‌صفت در خصوص برگزاری همایش مشترک مسؤولان هیأت‌های ورزشی بسیج سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان و مدیران تربیت‌بدنی نواحی استان، اظهار کرد: نخستین نشست سالیانه تربیت‌بدنی سپاه و هیأت‌های ورزشی بسیج در سال 96 امروز یکشنبه 11 تیرماه برگزار خواهد شد.

وی افزود: برگزاری همایش مشترک مسؤولان هیأت‌های ورزشی بسیج سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان و مدیران تربیت‌بدنی نواحی استان یک کار نویی است که نظیر این دست کار تا به حال اجرا نشده است.

مسؤول تربیت‌بدنی سپاه صاحب‌الزمان(عج) تصریح کرد: در حال حاضر برگزاری این همایش کاری است که در سطح کلان استان در ورزش بسیج برگزار می‌شود.

وی تأکید کرد: با توجه به بررسی‌ها و نیازسنجی‌ها مشاهده شد که یک خلأ سازمانی بین هیأت‌های ورزشی بسیج استان و هیأت‌های نواحی مقاومت احساس می‌شود که سعی شد تا با برگزاری چنین همایش‌هایی این حلقه مفقوده، پر و رفع شود.

پیمان‌صفت با بیان اینکه در این برنامه یک سری اهداف داریم، ادامه داد: در نظر داریم تا هیأت‌های بسیج استان اصفهان با هم آشنا شوند و هم اولویت‌ها، ضرورت‌ها و رویکردهای بسیج استان اصفهان در این برنامه مشخص شود و هم‌چنین سیاست‌گذاری‌های ورزش بسیج استان در این برنامه انجام شود.

وی در پایان اضافه کرد: همایش مشترک مسؤولان هیأت‌های ورزشی بسیج سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان و مدیران بدنی نواحی استان امروز از ساعت 16 الی 21 برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/م

 

نشست سالیانه تربیت‌بدنی سپاه و هیأت های ورزشی بسیج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.