کرمانشاه؛

باید تلاش بیشتری برای رفع مشکل واحدهای تولیدی استان صورت بگیرد

استاندار کرمانشاه گفت: امسال باید تلاش بیشتری برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی استان صورت گیرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛اسدالله رازانی استاندار کرمانشاه در جلسه کارگروه ستاد تسهیل استان، بر تلاش  بیشتر دستگاه های مرتبط و بانکهای استان برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی استان تاکید کرد.

وی افزود: متاسفانه سال گذشته برخی بانکها عملکرد قابل قبولی در پرداخت تسهیلات رونق تولید به واحدهای تولیدی نداشتند که امسال دیگر چنین کوتاهی قابل پذیرش نیست، ضمن اینکه گزارشی از عملکرد این بانکها به مدیران عامل آنها ارائه خواهم داد.

استاندار کرمانشاه بر برپایی منظم جلسات کارگروه تسهیل در استان تاکید کرد و گفت: سعی می کنم در اکثر این جلسات حضور یابم.

رازانی افزود: در این جلسات باید مشکلات واحدهای تولیدی استان بررسی و برای رفع آنها چاره اندیشی شود که این امر می تواند به ایجاد اشتغال بیشتر در واحدهای تولیدی استان منجر شود.

نعمت الله حقیقی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان نیز در این نشست گفت: امسال فعال سازی 200 واحد صنعتی و معدنی تعطیل و نیمه فعال استان هدف گذاری شده است.

وی افزود: فعال سازی این واحدها به 200 میلیارد تومان سرمایه در گردش نیاز دارد.

وی ادامه داد: همچنین هدف گذاری شده امسال 120 واحد صنعتی با پیشرفت بالای 60 درصد استان با اشتغال 3500 نفر و سرمایه گذاری هزار میلیارد تومان به بهره برداری برسد که 200 میلیارد تومان تسهیلات بانکی برای این امر نیاز است.

حقیقی اظهار کرد: همچنین در سال جاری نوسازی و بازسازی 74 واحد صنعتی و معدنی استان هدف گذاری شده که این امر نیز نیازمند 102 میلیارد تومان تسهیلات است.

در این نشست مشکلات واحدهای مجتمع کشت و صنعت و روغن نباتی ماهیدشت(نازگل)، تعاونی مهر 16 دالاهو(تولید ماهیان گرمابی) و شرکت محکم بتن ماد(تولید بتن آماده) بررسی و تصمیمات لازم برای رفع مشکلات این واحدها اتخاذ شد.

 

انتهای پیام/پ

 

مشکلات واحدهای تولیدی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار