دومین جلسه هیئت مدیره را برگزار می کنیم؛

افتخاری: منصوریان یک سال دیگر با ما قرارداد دارد و جایی نمی رود

مدیر عامل باشگاه استقلال گفت:سرمربی تیم قرارداد دارد و سال آینده نیز در تیم است و قراردادش تمام نشده که بخواهیم در مورد خروج وی صحبتی داشته باشیم.

رضا افتخاری در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛درباره نشست هیئت مدیره استقلال اظهار داشت :امروز اولین نشست هیئت مدیره را برگزار کردیم و قرار است دومین جلسه را نیز طی یکی دو روز آینده در محل باشگاه تشکیل دهیم و در رابطه با ریز مسائل باشگاه به بحث و تبادل نظر بپردازیم.

وی درباره اینکه آیا تمامی اعضا با مربیگری منصوریان موافق هستند یا خیر گفت:اصلا بحث منصوریان در جلسه امروز مطرح نبود چرا که سرمربی تیم قرارداد دارد و سال آینده نیز در تیم است و قراردادش تمام نشده که بخواهیم در مورد خروج وی صحبتی داشته باشیم .

وی ادامه داد:از طرفی باید بگویم باشگاه به قرارداد های گذشته پایبند است و به طور حتم از هر قراردادی که منعقده شده ما حمایت می کنیم مگر اینکه اتفاق خاصی بیفتد و هیئت مدیره در این باره تصمیم گیری کند .

افتخاری افزود:معتقدم عملکرد منصوریان در فصل گذشته مثبت بوده و وی تیمی را تحویل گرفت که از انتهای جدول به مقام دوم رساند .همچنین دربی را برد و اینکه تیم را به جام باشگاه های آسیا رساند .به این ترتیب عملکرد منصوریان عالی بوده و باید او را تقویت و حمایت کنیم .امسال هم تنها کادر فنی منصوریان را تقویت کدریم و مربی ای راس کار آمده که همه بازیکنان نیز از او راضی هستند .

مدیر عامل استقلال در پایان خاطر نشان کرد:فکر می کنم امسال تیم استقلال با حضور افراد با تجربه و بازیکنان جوان نتایج خوبی را کسب کند.

 افتخاری: از منصوریان حمایت می کنیم

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۹ ۱۱ تير ۱۳۹۶
اميدواريم نره که لنگيا بى صاحب نمونن:))
Germany
مجتبی
۱۸:۴۴ ۱۰ تير ۱۳۹۶
افتخاری خودت رفتنی نباشی .. باز هم 6 تا دیگه از العین میخوریم ...