بند بازی که در البرز 2 بار از مرگ گریخت+فیلم

بندباز کلمبیایی که در یکی از سیرک های البرز مشغول هنر نمایی بود 2 بار از چنگال مرگ گریخت.

بند بازی که در البرز 2 بار از مرگ گریختبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در شب 9/4/1396یک بند باز کلمبیایی تبار که در یکی از سیرک های استان البرز مشغول به فعالیت است، نقابی سیاه بر صورت خود کشید تا با چشمان بسته روی بند در ارتفاعی بسیار زیاد راه برود.

وقتی نفس تماشاگران در سینه حبس می شود


وقتی بندباز چند قدم با چشمان بسته به سمت جلو برداشت، صدای تشویق تماشاگران به گوش رسید اما هنوز به نیمه های راه نرسیده بود که ناگهان پایش لغزید و چیزی نمانده بود که سقوط کند، مردم از شدت هیجان و استرس شروع به فریاد کشیدن کردند.


بندباز کلمبیایی به سختی خود را جمع و جور کرد و دوباره به راهش ادامه داد،نفسهای تماشاگران در سینه حبس شده بود که آیا او می تواند حالا که تمرکزش به هم ریخته همچنان به سلامت به آخر مسیر برسد یا نه؟ وی مجددا به راه خود ادامه داد چند قدم بیشتر باقی نمانده بود که به پایان راه برسد که دوباره پایش لغزید و این بار در موقعیت خطرناک تری قرار گرفت اما باز هم هر طور که بود تعادل خود را حفظ کرد و از جایش بلند شد.


همکار او هم در پایان مسیر با استرس در انتظار او بود چون احساس می کرد که در حال حاضر تمرکز کافی را برای ادامه راه ندارد، اما خوشبختانه برای بار دوم نیز از سقوط خطرناک نجات پیدا کرد و در نهایت خود را به پایان بند رساند.

 

 

انتهای پیام/

نجات معجزه آسای بند باز کلمبایی  در البرز

برچسب ها: سیرک ، بندبازی ، ارتفاع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار