واکنش دبیر کل فدراسیون فوتبال به محرومیت تیم امید

علیرضا اسدی کنار گذاشته شدن تیم امید از مسابقات مقدماتی زیر ۲۳ سال آسیا را تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛درحالی که شنیده می شد تیم ملی فوتبال امید ایران احتمال دارد به دلیل مشکل خروج از کشور حسین اخوت، سرپرست تیم امید و رجیستر نشدن وی  از حضور در مسابقات مقدماتی زیر 23 سال آسیا محروم شود اما به نظر می رسد حفاظت اطلاعات نیروی زمینی ارتش مجوز اخوت را برای خروج از کشور صادر کرده و اگر وی مشکل روادیدش را حل کند، می تواند شاگردان امیرحسین پیروانی را در سفر به قرقیزستان همراهی کند.

برهمین اساس گفت و گویی با علیرضا اسدی دبیر کل فدراسیون فوتبال انجام دادیم که وی ضمن اشاره به تلاش های این فدراسیون برای حل مشکل اخوت تصریح کرد: مشکل سرپرست تیم امید برای اعزام به قرقیزستان به زودی رفع می شود و وی می تواند با این تیم در مسابقات مقدماتی زیر 23 سال آسیا شرکت کند. اگر هم اخوت به هر دلیلی نتواند به قرقیزستان برود، هیچ دلیلی برای محرومیت تیم امید وجود ندارد.

اسدی در پایان خاطرنشان کرد: حسین اخوت پیگیر رفع این موضوع است. اگر وی نتواند با تیم امید به قرقیزستان برود، یک نفر دیگر را به عنوان مدیر تیم به رقابت های زیر 23 سال اعزام می کنیم. فدراسیون تمهیدات ویژه ای برای این موضوع اندیشیده و در کنار اخوت، افراد دیگری را هم رجیستر کرده است.

انتهای پیام/

 

تیم امید از مسابقات مقدماتی آسیا کنار نمی رود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار