فقیهی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

ثبت نام هفدهمین دوره «عتبات دانشگاهیان» آغاز شد

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از آغاز ثبت نام هفدهمین دوره عتبات دانشگاهیان از امروز تا 22 تیرماه خبر داد.

آغاز ثبت نام دوره هفدهمین عتبات دانشگاهیان از امروزمحمد رضا فقیهی رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در گفت و گو با  خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: ثبت نام متقاضیان در هفدهمین دوره عتبات دانشگاهیان سراسر کشور در پنج گروه شامل اساتید، دانشجویان متاهل، دانشجویان دختر، پسران دانشجو و کارمندان دانشگاه ها انجام می شود.

وی با اشاره به اعطای وام عتبات به دانشگاهیان ادامه داد: مقدار این وام در سفرهای زمینی یک میلیون تومان و برای سفرهای هوایی یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است، این وام به هر زوج به صورت جداگانه تعلق خواهد گرفت، حتی اگر یکی از زوجین، دانشجو هم نباشد می تواند از این وام استفاده کند.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان افزود: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده وام یک میلیونی برای سفرهای زمینی و وام یک و نیم میلیونی برای سفرهای هوایی به متقاضیان اعطاء می شود.

فقیهی با بیان اینکه اعزام دانشجویان به عتبات عالیات در ماه های مرداد، شهریور و مهر انجام خواهد شد، تصریح کرد: انتخاب تاریخ و نوع اعزام به صورت زمینی یا هوایی به عهده زائران است اما در استان های مرزی اعزام فقط  به صورت زمینی است که قیمت نهایی پس از اعلام از سوی سازمان حج و زیارت به اطلاع زائرین خواهد رسید.

وی یادآورشد: از آن جایی که این وام به منظور تسهیل در زیارت دانشگاهیان اختصاص داده شده به صورت قرض الحسنه به زائرین اعطاء می شود و هیچ سودی به آن تعلق نمی گیرد.

انتهای پیام/

اعزام دانشجویان به عتبات در ماه های مرداد، شهریور و مهر 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
SAHAR12
۲۳:۵۹ ۱۰ تير ۱۳۹۶
باسلام وتشکرازشمامسوول گرامی ++ من معلولم وبخاطرپام نا فوق بیشتر نتونستم بخونم اماحالامیخوایم برای لیسانس گرایش بدم به حسابداری میخوام بگم آیامنم میتونم جزء افرادی باشم ک باکمک وام شما مشرف میشن به عتبات .من اول کربلا میخوام تشکر
آخرین اخبار