زنجان؛

تشکیل ١١٠ پایگاه اوقات فراغت در شهرستان زنجان

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان از تشکیل ۱۱۰ پایگاه اوقات فراغت در سطح شهرستان زنجان، در ایام تعطیلات تابستانی برای گروه‌های سنی کودک، نوجوان و جوان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان با اعلام این خبر گفت: این اداره با هدف جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی و ایجاد روحیه نشاط اقدام به تشکیل پایگاه‌های اوقات فراغت در رشته‌های مختلف کرده است.

حیدری افزود: رشته‌های قرآنی شامل قرائت، تجوید، حفظ، تفسیر و احکام، رشته‌های فرهنگی هنری شامل نمایش، فیلمسازی، عکاسی، موسیقی، خوشنویسی و رشته‌های حوزه ادبیات شامل داستان‌نویسی و شعر همچنین اردو‌های فرهنگی- تربیتی از جمله رشته‌هایی است که در پایگاه‌های اوقات فراغت اجرا می‌شود.
وی در خصوص مکان برگزاری کلاس‌های فوق بیان کرد: کلاس‌های فوق در فرهنگسرا‌های کوثر، امام خمینی (ره)، آموزشگاه‌های آزاد هنری شامل آموزشگاه‌های تجسمی، موسیقی، خوشنویسی و سایر پایگاه‌های اوقات فراغت فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان برگزار می‌شود.
این مقام مسئول خاطر نشان کرد: ثبت‌نام این کلاس‌ها تا نیمه اول تیرماه است و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه مراکز فوق، نسبت به ثبت‌نام دوره‌های تابستان اقدام کنند.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.