کولیوند در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

آمار دقیق از کشته‌های تونل برفی ازنا در دست نیست

سرپرست اورژانس کشور با اشاره به حادثه ریزش تونل برفی در ازنا گفت: نیرو‌های امدادی به منطقه اعزام شده اند، اما هنوز آمار دقیقی از مصدومان و کشته‌ها در دست نیست.

پیر حسین کولیوند سرپرست اورژانس کشور در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: در اثر ریزش تونل برفی در شهرستان ازنا نیرو‌های امدادی و تیم‌های ارزیاب سریعا به منطقه اعزام شده اند.

وی عنوان کرد: در این حادثه تا این لحظه تعداد ۲ نفر از هموطنان جان خود را از دست داده و متاسفانه احتمال افزایش این آمار  وجود دارد.

کولیوند با بیان اینکه ۲  بالگرد اورژانس و ۲  آمبولانس به منطقه اعزام شده اند، اظهار کرد: علاوه بر این تعدادی اتوبوس و ماشین آمبولانس سریعا به منطقه اعزام شده اند.

وی گفت: تیم‌های هلال احمر و اورژانس جستجو را برای پیدا کردن مصدومان و کشته‌های احتمالی آغاز کرده اند.

کولیوند عنوان کرد: به دلیل صعب العبور بودن منطقه آنتن دهی به خوبی انجام نشده و به همین خاطر اطلاع دقیقی از تعداد مصدومان در دست نیست.

سرپرست اورژانس کشور با اشاره به آخرين جزئيات ريزش تونل ازنا تصریح کرد: لحظاتی پیش یک نفر از فوتی ها به وسیله بالگرداورژانس الیگودرز از محل حادثه منتقل و یک نفر در محل به صورت سرپایی درمان شد.

وی افزود: مصدوم آقای 28 ساله با جراحت سطحی پا در محل پانسمان  و ترخیص شدند و فوتی یک آقا 27 ساله توسط بالگرد به بیمارستان امام علی ازنا انتقال یافت.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار