کرمان؛

شیرینی سیلی به داعش همچنان حس می شود

خطیب جمعه منوجان گفت :شیرینی که هنوز در مذاق ملت ایران است، ضرب سیلی است که راست قامتان همیشه بیدار ملت در جبهه مقاومت به مزدوران داعشی زدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،حجت الاسلام امین رضوانی خطیب نماز جمعه شهرستان منوجان در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تشکر از حضور گسترده مردم در روز جهانی قدس،با تاکید بر اولین توصیه های مقام معظم رهبری در خطبه های عید سعید فطر مبنی بر دستاوردهای ماه مبارک رمضان گفت:دستاوردهای معنوی همچون عبادت خالصانه و حضور چشمگیر در مراسمات عبادی و مرکز ثقل و قانون معنویت مساجد و سیانت از دستاوردهای فرهنگی آن ماه عزیز، خصوصا کمک به یاری نمودن محرومان مستضعفان و فرهنگ زیبای نوعدوستی است.
خطیب جمعه منوجان ادامه داد:شیرینی که هنوز در مذاق ملت ایران است، ضرب سیلی است که راست قامتان همیشه بیدار ملت در جبهه مقاومت به مزدوران داعشی دادند و باعث شد صحنه نبرد کلی تغییر کند.
وی افزود: حمله ی موشکی بجا و افتخار آفرین سپاه درسی بود برای همه اربابان زر و زور و‌ تزویر در دنیا، آمریکای جنایتکار،اسرائیل غاصب و ایادی حلقه به گوش آنها در منطقه.
حجت الاسلام امین رضوانی خاطر نشان کرد: داعش در حد و تراز انقلاب و سپاه ما نیست و لایق صرف توان دفاعی ملی نیست.
خطیب جمعه منوجان سالروز قطع ارتباط ذلت بار آمریکا با ایران را گرامی داشت و خاطر نشان کرد: ‌ سخن معمار اصلی انقلاب در گوشمان است که فرمودند،ما این قطع رابطه را به فال نیک گرفته و از مشکلات استقبال میکنیم و از خطر هراسی نداریم.
وی سالگرد حمله دد منشانه آمریکا به هواپیمای مسافربری و شهادت جمعی از هموطنان را تسلیت گفت و افزود :  نمایش حقوق بشر آمریکا با جایزه دادن به کاپیتان شیلیک کننده به هواپیما بود و امروز هم شاهد حقوق بشر آمریکایی در سطح دنیا هستیم.
حجت الاسلام امین رضوانی با بیان اینکه سپاه معادلات منطقه ای، داخلی و جهانی آمریکا را در هم ریخته است افزود:هجمه گسترده مجالس آمریکا و پالمان اروپا به نهاد مقدس سپاه پاسداران نشان از اهمیت و‌ تاثیرگذاری این عزیزان در حفظ نظام جمهوری اسلامی است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.